leif harald Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Ja, vis du åpner den konverlutten Rayman så ser du ikke noe nr ellerno som står ilag med coiloversa, det står bare tuv men har ingenting får seg. fikk det med k-sport bremsene også Men nå er coiloversa kommet og Rayman er så grei å skal ta på seg sveisejobben forran på fjørbeina
Netlandet Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Du må få slengt noe svart eller grå lakk på det toppdekselet! Ellers ser det bra ut Får du godkjent de coiloverene?
leif harald Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Du må få slengt noe svart eller grå lakk på det toppdekselet!Ellers ser det bra ut Får du godkjent de coiloverene? Har toppdeksel fra den gamle e30en i sort med blank skrift og striper på som skal på Nei får ikke gokjent det, men skal bare kjøre med prøveskilt når den skal brukes uanz sikkert
knut_olestad Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Må legge ut bilder av sveisejobben, nyskjerrig på hvordan det gjøres
leif harald Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 Må legge ut bilder av sveisejobben, nyskjerrig på hvordan det gjøres Se på prosjektet til Rayman, han som har sveist mitt, så har han gjort det samme på hans egen. Tusentakk Rayman :whoa: Nye dekk til RSene
leif harald Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 Dimensjon du endte opp med på de nye dekkene? Det ble 195/45 R15 og 215/45 R15, stygt redd for at vi skal slite med å få på dekkene da. Menmen får se
Morty999 Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 håper ikke du skal ha så små dekk på så breie felger, blir jo sendes latterlig ut spør du meg. sorry for svaret, men er vell lov med meninger?
Superbeetle Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Blir kult det! Bare dumt de blir så små... Men kan jo ikke ha så store dekk uten at profilen blir helt ballong... Tror egentlig du må kjøpe en E21 istedet
leif harald Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 Egne meninger må være låv Morty, men jeg liker strekk og skal ha en lav og brei bil. Det er ET 0 bak på en 9,5" felg så jeg må ha strekk får å få det til og passe Superbeetle, små? Tror det blir bra med 15" jeg Tror ikke det blir ballong dekk med 45 profil heller, jo mer strekk jo mindre blir profilen pga dekket blir strekt ut i sidene, men det ender vell opp med at jeg må gå opp på 225 eller 235
Morty999 Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 uffda på 9,5" felg du skal ha? 255 passer nesten fint det. 265 så hjelper det.
leif harald Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 uffda på 9,5" felg du skal ha? 255 passer nesten fint det. 265 så hjelper det. 215 Faen, det går jo ikke det. Har jo 265 på 9" på e90en når jeg tenker meg om. Men hadde 225 på noen schmidt 9 eller 9,5" så kansje det går.
Superbeetle Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 blir nok fett med de dekkene:) det jeg mente var at om du skulle ha noen godkjente dimensjoner el mye bredere dekk så blir det fort høy profil.. Men gleder meg til å se felgene på bilen med senk! Ang at de blir små så ser du det fort når de kommer på bilen og du ser hvor mye du må senke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå