DANI Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Stygge hjul og stygge bil,selgan billig t meg heller hehe
Reset Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Stygge hjul og stygge bil,selgan billig t meg heller hehe jaja, var jo en måte å si det på
leif harald Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 Kan noen hjelpe meg litt her, dette er til oljetryksmåler: rød kort: rett på + ? sort kort: rett på gjord? oransj kort: styrestrøm/+ ? Sort lang: gjording? rød lang: + ? grønn lang: på oljetrykk føleren? Skal oljetryksmåleren også gjordes i tilegg da? siden det er 2 tilkoblinger på den.
Rayman Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Hehe, det er rette sort hive koblingskjema og klør seg i hode etterpå Ska ta ein tur uti bilen eg og sjå koss min e kobla
leif harald Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 Hehe, det er rette sort hive koblingskjema og klør seg i hode etterpå Ska ta ein tur uti bilen eg og sjå koss min e kobla Hehe, er trållgammelt. fant instrumente når jeg leta etter noe, så viste jeg at jeg hadde sett den trykk saken en annenplass så vips så hadde jeg det uten koblingsskjema ja
Rayman Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 To svarte til jord Begge rauge og oransje til + vett ikkje kass som e styrestrøm men e sikkert oransje, dei andre e nok strøm og lys i instrumente. Grøne e til oljetrykksbryteren Den andre koblingen på oljetrykksbyteren ska t minus
Yngvejos Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 To svarte til jordBegge rauge og oransje til + vett ikkje kass som e styrestrøm men e sikkert oransje, dei andre e nok strøm og lys i instrumente. Grøne e til oljetrykksbryteren Den andre koblingen på oljetrykksbyteren ska t minus Den andre koblingen er til oljelampen i speedometeret. Giveren blir jordet via gjengene.
leif harald Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 To svarte til jordBegge rauge og oransje til + vett ikkje kass som e styrestrøm men e sikkert oransje, dei andre e nok strøm og lys i instrumente. Grøne e til oljetrykksbryteren Den andre koblingen på oljetrykksbyteren ska t minus Den andre koblingen er til oljelampen i speedometeret. Giveren blir jordet via gjengene. Oljelampen faktisk, er det vis man mister trykket så kommer det opp i speedometeret?
Morty999 Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Kan noen hjelpe meg litt her, dette er til oljetryksmåler:rød kort: rett på + ? sort kort: rett på gjord? oransj kort: styrestrøm/+ ? Sort lang: gjording? rød lang: + ? grønn lang: på oljetrykk føleren? Skal oljetryksmåleren også gjordes i tilegg da? siden det er 2 tilkoblinger på den. Rød x2 = strøm til målern og strøm til lys( ene kobles på lyset og andre på tenninga) Svart x2 = jording til lys og givern (kobles sammen) Orasnj er lys dimming, kobles på lysbrytern Grønn skal til oljetrykkbrytern på motor. ene ledningen på givern skal gjordes. regner med det står G og E ? (gauge og Eart ? eller noe sånt...
Yngvejos Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 To svarte til jordBegge rauge og oransje til + vett ikkje kass som e styrestrøm men e sikkert oransje, dei andre e nok strøm og lys i instrumente. Grøne e til oljetrykksbryteren Den andre koblingen på oljetrykksbyteren ska t minus Den andre koblingen er til oljelampen i speedometeret. Giveren blir jordet via gjengene. Oljelampen faktisk, er det vis man mister trykket så kommer det opp i speedometeret? Stemmer.
leif harald Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Skrevet Mai 6, 2010 Nå har jeg kobla de røde og den oransje på + og det to svarte på - å den grønne på trykkmåleren. Men når jeg vrir på tenningen så hopper viseren opp på max (7bar ellerno) så når jeg starter står den der fortsatt. den skal jo begynne på 0 og gå opp til antall bar trykket er når den starter!? hva skjer aaaa?
Kristov Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 Nå har jeg kobla de røde og den oransje på +og det to svarte på - å den grønne på trykkmåleren. Men når jeg vrir på tenningen så hopper viseren opp på max (7bar ellerno) så når jeg starter står den der fortsatt. den skal jo begynne på 0 og gå opp til antall bar trykket er når den starter!? hva skjer aaaa? Da har du kobla feil - regner med du har koblet den ene ledningen som skal til giveren til jord. Prøv å få tak i skjema fra produsent så får du det riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå