leif harald Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Skrevet Mai 6, 2010 Fikk det til nå var bare en klønite feil fra meg
leif harald Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 Feil tilkobling på giveren? ja, rekna med den var gjordet gjennom gjengene men den måtte gjordes oppå også. Må bare få si takk nokk en gang til integrale8v / ELS Tuning som har vært med å mappa litt i dag igjenn. å nå går den som et skudd. Så er det vel i benken på søndag Første tur alene i bilen, faen så kjekt Kjekk motor
winchester Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Så da demonterer du diffen så jeg får tatt den med oppover på tirsdag?
leif harald Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 Bremsepapirer takk.. Ja vi får se natt til mandag om jeg ikke kan legge ut litt bilder fra søndagen Så da demonterer du diffen så jeg får tatt den med oppover på tirsdag? Hadde håpet på det, vi ser på mandag
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Hva mapper du på... Ruller eller Dynapack? Det blir på Dynapack, var kun langs veien nå nett for å teste at alt funker som det skal.
leif harald Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 Jess, høres bra ut Ikke herje den i stykker nå da Neida, blir ikke noe herjing her før motoren er sånn som den skal hvertfall
Øyvind L. Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Hva mapper du på... Ruller eller Dynapack? Det blir på Dynapack, var kun langs veien nå nett for å teste at alt funker som det skal. Spennende.. Blir morro å sammenligne det papiret med min motor..
leif harald Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 Hva mapper du på... Ruller eller Dynapack? Det blir på Dynapack, var kun langs veien nå nett for å teste at alt funker som det skal. Spennende.. Blir morro å sammenligne det papiret med min motor.. S54 du også har?
winchester Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Jess, høres bra ut Ikke herje den i stykker nå da Neida, blir ikke noe herjing her før motoren er sånn som den skal hvertfall Og før den tid skal diffen være hjemme hos sin nye eier
Øyvind L. Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 S54 du også har? Nei. S50 med diverse modifikasjoner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå