Yngvejos Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Feil tilkobling på giveren? ja, rekna med den var gjordet gjennom gjengene men den måtte gjordes oppå også. Må bare få si takk nokk en gang til integrale8v / ELS Tuning som har vært med å mappa litt i dag igjenn. å nå går den som et skudd. Så er det vel i benken på søndag Første tur alene i bilen, faen så kjekt Kjekk motor http://i142.photobucket.com/albums/r100 ... 0008-2.jpg Det var en pussig måte å lage en giver på. Hvilken produsent er det? Min vdo-giver er jordet via gjengene og har en kontakt til instrumentet og en til oljetrykkslampen. De får man også med kun en kontakt som går til instrumentet.
leif harald Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 Jeg har en lik bare at jeg har 2 sånn pinner som stikker opp. en til signal og en skulle til gjord tydlivis
Brekka Skrevet Mai 8, 2010 Skrevet Mai 8, 2010 Såg eg denne i Åkra krossen idag? (fredag) Skåmrå bil!
Torek Skrevet Mai 8, 2010 Skrevet Mai 8, 2010 Niiice!! Kan du ta bilde av motorrommet når alt er klart oppi der?
leif harald Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Skrevet Mai 8, 2010 Såg eg denne i Åkra krossen idag? (fredag)Skåmrå bil! Stemmer nokk det Niiice!!Kan du ta bilde av motorrommet når alt er klart oppi der? Ja skal prøve på det Blir nokk noen uker til, menmen
leif harald Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Skrevet Mai 9, 2010 Da er vi mitt i bremsinga, passert 270 på hjula som var mitt mål/håpet på
Kristov Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Da er vi mitt i bremsinga, passert 270 på hjula som var mitt mål/håpet på Det er alt for lite Denne motoren kan mer enn det - jeg fikk 312 på navet med fjernet vanos og SM4.
e30 tic Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Da er vi mitt i bremsinga, passert 270 på hjula som var mitt mål/håpet på Det er alt for lite Denne motoren kan mer enn det - jeg fikk 312 på navet med fjernet vanos og SM4. hva bremset du i
Kristov Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Da er vi mitt i bremsinga, passert 270 på hjula som var mitt mål/håpet på Det er alt for lite Denne motoren kan mer enn det - jeg fikk 312 på navet med fjernet vanos og SM4. hva bremset du i RotoTest - i prinsipp samme sak som DynaPack. Påstås at det skal være strengere men det sier jo alle de som mapper om sitt eget utstyr.
Øyvind L. Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 rototest og dynapac viser ganske nøyaktig det samme. Nesten ingen benker viser det samme selv om de er av samme merke er min er faring.. Har du sammenlignet biler i forskjellige benker?
oddis Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Tar vel sin tid å mappe VANOS ajour tenker jeg, så bedre kurver er nok i vente Lønner seg å legge mye tid på innsugspassajen også, og få skjermet varmluften vekk.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Da er vi mitt i bremsinga, passert 270 på hjula som var mitt mål/håpet på Det er alt for lite Denne motoren kan mer enn det - jeg fikk 312 på navet med fjernet vanos og SM4. Hvilket drivstoff brukte du? Denne blir bremsa på bf95.
Kristov Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Da er vi mitt i bremsinga, passert 270 på hjula som var mitt mål/håpet på Det er alt for lite Denne motoren kan mer enn det - jeg fikk 312 på navet med fjernet vanos og SM4. Hvilket drivstoff brukte du? Denne blir bremsa på bf95. BF98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå