leif harald Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 Hvordan vil disse felgene passe e30? 7,5x16 ET 15 og 9x16 ET 25. Digger denne her E30 kler svart Hehe takk
Yngvejos Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Hvordan vil disse felgene passe e30? 7,5x16 ET 15 og 9x16 ET 25.Digger denne her E30 kler svart Hehe takk 9x16 et25 bør nok spaces ut 10mm. 7,5x16 et15 vil passe flott. Hvis du ser på bildene av min bil, så har jeg 7,5x16 et20 og 9x16 et15.
e30 tic Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Ok, takk Yngve gamle azev hjula mine havna på karmøy på ein passat gt.9x16" et15 vil eg sei er opyimalt, ingen spacere og ikkje tok det i heller. 7.5" framme ser litt smalt ut.. lite kant på kant felger osv
leif harald Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 Blæææææærh, lurer på om jeg rev mellomaksling festene som er på mitten av i dag!! Har kommet en skranglelyd når jeg har den i gir og kjører frammover og rygger. hører ut som den ligger nedpå varmeskjoldet til eksosen. Kobla opp oljetemp, oljetrykk og bensintrykk også til å ha inni bilen. Shortshift har jeg også fått på plass men ikke montert. Så har jeg kobla litt "anlegg" må vel være låv med litt lyd
FTE Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 Jasså, har du clutchet litt hardt i det siste eller? Hehe
leif harald Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 Jasså, har du clutchet litt hardt i det siste eller? Hehe Hehe, har vel kansje det Men oljetemp, kan jeg gjenge meg ned i oljefilterlokket eller har noen noe andre tips til hvor jeg kan plassere den? der orginaltemp føleren står har jeg oljetrykk og olje temp nå til sprutet. men skal ha en utenom til instrumentet jeg har kjøpt. tips?
Yngvejos Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Oljetemp løser du ved å kjøpe en giver med samme gjenger som tappepluggen.
M3 Yngve Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Er et uttak til på olje filter huset. Den sitter på innsiden av den org, der er det en sånn tette skrue, men unbrako hue mener jeg. Der kan du ta ut det ekstra uttaket vet du.
leif harald Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 Er et uttak til på olje filter huset. Den sitter på innsiden av den org, der er det en sånn tette skrue, men unbrako hue mener jeg. Der kan du ta ut det ekstra uttaket vet du. Ja det inderste er m10 og der er det ikke plass til adapter siden jeg har det i det ytterste hullet der det er m12 som den orginale temp føleren står. Er ikke plass og skru inn en i det m10 hullet liksom, har hatt ute den umbrakoen og prøft.
leif harald Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 Oljetemp løser du ved å kjøpe en giver med samme gjenger som tappepluggen. Ja olje temp me m10 elle m12, kooor ?
Yngvejos Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 http://www.parkerperformance.com/store_ ... em=323-092
M3 Yngve Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Er et uttak til på olje filter huset. Den sitter på innsiden av den org, der er det en sånn tette skrue, men unbrako hue mener jeg. Der kan du ta ut det ekstra uttaket vet du. Ja det inderste er m10 og der er det ikke plass til adapter siden jeg har det i det ytterste hullet der det er m12 som den orginale temp føleren står. Er ikke plass og skru inn en i det m10 hullet liksom, har hatt ute den umbrakoen og prøft. Jeg satt den org innerst og den til Autometeret ytterst, blir tranggt men fikk det til.
leif harald Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 Er et uttak til på olje filter huset. Den sitter på innsiden av den org, der er det en sånn tette skrue, men unbrako hue mener jeg. Der kan du ta ut det ekstra uttaket vet du. Ja det inderste er m10 og der er det ikke plass til adapter siden jeg har det i det ytterste hullet der det er m12 som den orginale temp føleren står. Er ikke plass og skru inn en i det m10 hullet liksom, har hatt ute den umbrakoen og prøft. Jeg satt den org innerst og den til Autometeret ytterst, blir tranggt men fikk det til. Ja jeg har den orginale inderst, og et y ledd fra biltema på den andre med oljetrykkmåleren der det er npt gjenger eller hva det heter så er det m12 på den andre som er ledig, men den adapteren jeg har til oljetemp føleren er NPT over til m14. så jeg skulle hatt et yledd med m12 i enden som skrues inn i blokka og npt til oljetrykkføleren og m14 til tempføleren.
leif harald Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Skrevet Juni 7, 2010 Oljetemp løser du ved å kjøpe en giver med samme gjenger som tappepluggen. oljetappe pluggen? er det bra og ha temp føleren der da, eller er jo der "lageret" til olja er så er den tempen så er grei å vite kansje. Var å kjøpte meg noen "nye" felger i går som jeg tenkte å lakke å hive på noen toyo r888 dekk, noen plass man får taki r888 i 16" billig eller? styling tech er vel egentlig ganske billige? Motor rommet begynner og kommer seg også, må bare få vekk alle de ledningene som ligger rundt over alt til vifta og lysa forran. men mangler litt pustehjelp synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå