S.Arnesen Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Hmmm. Hvor mye er det for å leie hytte? Sjøbuse og jeg lurer på å ta turen... Skulle tat med campingvogn, men ingen som har hengerfeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Fint om dere melder dere på, så han kan rote frem en adresse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Fint om dere melder dere på, så han kan rote frem en adresse. Ser ikke poenget i åmelde seg på når man ikke vet om man kan eller ikke. Trenger en dato for å kunne finne ut om det er aktuelt eller ei Addresse er det jo lagt ut allerede, men jeg fant ingen priser der http://www.trya-camping.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Hmmm. Hvor mye er det for å leie hytte? Sjøbuse og jeg lurer på å ta turen... Skulle tat med campingvogn, men ingen som har hengerfeste Kan ikke kjøre med campingvogn, ødelegger hele kjøreopplevelsen (ganske fine veier oppover). Hvis du og petter skal ha en hytte skal jeg bli med å dele dobbeltsenga Hytte 9 hørtes bra ut... vedr. priser: Hytte 1(innlagt sommervann) 4 pers kr 350,- Hytte 2 (adskilt soverom) 4 pers kr 350,- Hytte 3 + 4 + 5 (små hytter) 4 pers kr 300,- Hytte 6 + 7 (romslige tømmehytter m/TV, sovealkove) 4 pers kr 400,- Hytte 8 (tømmehytte m/sovealkove) 4 pers kr 400,- Hytte 9 (lita romantisk hytte m/sovealkove) 2 pers kr 300,- Alle hytter har strøm, kjøleskap, kokemulighet, puter og sommerdyner. Hyttene er utstyrt med servise og kokekar for enkel matlaging. Sengetøy medbringes - eller leies på stedet. Campingvogn inkl/strøm Kr 200,- Bil m/telt Kr 150,- Motorsykkel m/telt Kr 100,- Leie av sengetøy pr. pers. Kr 100,- Leie av vaskemaskin (pr. vask) Kr 40,- Vasking av hytte Kr 200,- Synes ikke prisene var så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 dobbeltpost :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Hytte 9 hørtes skummel ut men Jeg er klar for hytte jeg Prisen er jo ikke noe å snakke om engang Eneste jeg trenger nå er en dato så er det bankers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 For at det skal passe best for alle (tenker på ferie), kan jeg foreslå helga uke 33, 34 eller 35 til trådstarter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 For at det skal passe best for alle (tenker på ferie), kan jeg foreslå helga uke 33, 34 eller 35 til trådstarter. jeg blir med hvis det blir uke 34 eller 35 vi kan godt dele dobbelt seng niklas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Fint om dere melder dere på, så han kan rote frem en adresse. Ser ikke poenget i åmelde seg på når man ikke vet om man kan eller ikke. Trenger en dato for å kunne finne ut om det er aktuelt eller ei Addresse er det jo lagt ut allerede, men jeg fant ingen priser der http://www.trya-camping.com/ Trykka på den store knappen der det står priser jeg xD http://www.trya-camping.com/priser.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 helga uke 35 passer ypperlig tenker eg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Dette burde hvert gjentatt! veldig godt bidrag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 Dette ble ikke noe av da interessen var for liten, men er klar for å prøve på nytt jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Interessert i dette her, kommer helt ann på når, greit og vite hvem dato/ uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 fett, men må nesten sette av en dato, og markedsføre i god tid og litt mere kanskje?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Jeg er med:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå