Springsteen Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Prøv schmiedmann sine sider.. Disse har hvertfall solgt alpina replica tidligere. Kan være verdt et forsøk Hvis du ikke allerede har et sted å kjøpe da Kjempeflott bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Prøv schmiedmann sine sider.. Disse har hvertfall solgt alpina replica tidligere. Kan være verdt et forsøk Hvis du ikke allerede har et sted å kjøpe da Kjempeflott bil forresten Takk for det! Jeg har ikke sjekket med schmiedmann, skal se å få gjort det. Takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Prøv schmiedmann sine sider.. Disse har hvertfall solgt alpina replica tidligere. Kan være verdt et forsøk Hvis du ikke allerede har et sted å kjøpe da Kjempeflott bil forresten Takk for det! Jeg har ikke sjekket med schmiedmann, skal se å få gjort det. Takk for tipset. Gs bildeler har alpina logoer til Felgene dine. Der jeg bestillte ifra. Mvh Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Prøv schmiedmann sine sider.. Disse har hvertfall solgt alpina replica tidligere. Kan være verdt et forsøk Hvis du ikke allerede har et sted å kjøpe da Kjempeflott bil forresten Takk for det! Jeg har ikke sjekket med schmiedmann, skal se å få gjort det. Takk for tipset. Gs bildeler har alpina logoer til Felgene dine. Der jeg bestillte ifra. Mvh Patrick B Takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon100 Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Kjempefin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Nydelig !!! Kan jeg spørre hvor du handlet felgene? Skal ha like når min blir ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Nydelig !!! Kan jeg spørre hvor du handlet felgene? Skal ha like når min blir ferdig Takk for det! Felgene har jeg kjøpt fra Tyskland. Husker ikke navnet på siden jeg bestilte dem fra. Men skal se om jeg finner det. Så gir jeg deg beskjed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Absolutt en nydelig bil du har der. Kanskje du har noen nyere bilder å vise til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Skikkelig pen og velholdt bil du har der ser det ut som Alpina felgene gjorde susen på den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Absolutt en nydelig bil du har der. Kanskje du har noen nyere bilder å vise til? Ja, jeg skal få lagt ut noen nye bilder, må bare bli ferdig med de siste tingene før jeg tar den ut for sommeren. Har endelig fått tak i en ny LE leppe til den. Den som satt på sprakk. Den var ikke så lett å få tak i lengre. BMW produserer den ikke lengre, så BMW i Norge og Sverige kunne ikke hjelpe til med å skaffe den. men klarte å få tak i den i Tyskland. Men nye bilder kommer så snart bilen er tatt ut og shinet. Takk for hyggeøig kommentar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Skikkelig pen og velholdt bil du har der ser det ut som Alpina felgene gjorde susen på den bilen Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Nydelig !!! Kan jeg spørre hvor du handlet felgene? Skal ha like når min blir ferdig Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 LE-leppa er fin, den kler fronten din veldig godt. Men, du skulle nesten hatt m-tech for å få den ned litt i bakkant også ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Den var veldig fin, men jeg synes du skal sette på de originale e30 speilene igjen. Da blir den enda penere siden den ser veldig original ut i utgangs punktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå