Dagga9 Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Den var veldig fin, men jeg synes du skal sette på de originale e30 speilene igjen. Da blir den enda penere siden den ser veldig original ut i utgangs punktet. Jeg er helt enig! Men speilene var kule en gang i tiden. De orginale speilene er på igjen, er litt gamle bilder her. Legger ut nye bilder etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 LE-leppa er fin, den kler fronten din veldig godt. Men, du skulle nesten hatt m-tech for å få den ned litt i bakkant også ! Jeg skjønner hva du sikter til, og er enig at den er litt høy i hekken. Men jeg vil ikke sette på noe. Ønsker å ha den så orginal som mulig, men med et kult utseende, Føler at resultat er blitt ok, men noen detaljer er det igjen selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 LE-leppa er fin, den kler fronten din veldig godt. Men, du skulle nesten hatt m-tech for å få den ned litt i bakkant også ! Jeg skjønner hva du sikter til, og er enig at den er litt høy i hekken. Men jeg vil ikke sette på noe. Ønsker å ha den så orginal som mulig, men med et kult utseende, Føler at resultat er blitt ok, men noen detaljer er det igjen selvfølgelig. Synes bare du skal ha den slik. M-Teck 1 er ikke noe pent. Synes du skal beholde den slik den er.. Clean og fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 LE-leppa er fin, den kler fronten din veldig godt. Men, du skulle nesten hatt m-tech for å få den ned litt i bakkant også ! Jeg skjønner hva du sikter til, og er enig at den er litt høy i hekken. Men jeg vil ikke sette på noe. Ønsker å ha den så orginal som mulig, men med et kult utseende, Føler at resultat er blitt ok, men noen detaljer er det igjen selvfølgelig. Synes bare du skal ha den slik. M-Teck 1 er ikke noe pent. Synes du skal beholde den slik den er.. Clean og fin Det er også planen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jante Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 fy fader så fin bil du har dagga;) gleder meg sykt til sommeren når vi skal ta ut cabbene sammen;) får vell legge ut noen bilder jeg og da;) selg felgene til meg snaaaaart.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Flott bil du har! kledde alpina hjulene perfekt! Du får henge deg med på e30 cab tråden! viewtopic.php?f=6&t=168759&start=0&hilit=e30+cab+inspirasjonstr%C3%A5d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Flott bil du har! kledde alpina hjulene perfekt! Du får henge deg med på e30 cab tråden! viewtopic.php?f=6&t=168759&start=0&hilit=e30+cab+inspirasjonstr%C3%A5d Takk for det! Skal ta en titt på cab tråden og se om ikke jeg får postet noen nye bilder der etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Sånn, da er bilen kommet seg ut fra vinterdvalen. Hadde den ikke ut i fjor, så bilen har stått i 2 år uten å bli rørt. Jeg ribbet bilen innvendig for å rense interiørteppet, og da dukket det selvfølgelig opp noen overraskelser under teppet i form av litt rust. Dette ble selvfølgelig pusset ned og det ble lagt på ruststopper. Fikk også ryddet opp i litt kabler og trakk samtidig nytt til høytalerene bak. Ribbet også fronten, ettersom frontplata hadde en del steinsprut, så denne ble denne slipt, grunnet og lakket sammen med speilene og nyrene i grillen Samt at jeg fikk sveiset noen nye fester til LE-leppa. ( som forøvrig nesten er klin umulig å få tak ny, men fikk tak i ny etter veldig mye strev ). Legger ut noen bilder av det "lille" som er blitt gjort. Skal få tatt noen skikkelige sommerbilder etterhvert.. 2 år siden sist den så dagslys Ribbet innvendig Front demontert Frontplate slipt og grunnet Lakkert, ble ganske fornøtd med resultatet ettersom det er lakket med boks. Og delvis montert igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Rå cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 Nydelig! Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå