Sjøbuse Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 er en idiot som maler hus rett ved bilen min. og hele venstre siden av bilen er full av små hvite prikker og et litt større dråpe merke. hvordan fjerner jeg dette uten å skade lakken på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Kan jo prøve og vaske litt forsiktig med tynner.Og rubbe og polering.Men vært meg så hadde naboen fått kosta den jobben..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 101 wipes! fåes på malersjapper..geniale greier!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 101 wipes! fåes på malersjapper..geniale greier!! Kan også anbefale dette! http://www.101.as/Default.aspx?ID=306&ProductID=PROD491 Der finner du mer info. Og her en direktelink til en pdf-brosjyre om disse wipes'ene: http://www.relektagruppen.no/Files/File ... 05_web.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Prøv med sitrusrens. Går ikkje det, får du kjøpe ein litt grov clay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racingdude Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 er en idiot som maler hus rett ved bilen min. og hele venstre siden av bilen er full av små hvite prikker og et litt større dråpe merke. hvordan fjerner jeg dette uten å skade lakken på bilen? Det skulle nabo`n fått lov til å fikse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 For en del år siden her i Haugesund ble mangen biler lakkskadet av sprøytemaling på ett verft her. Verftet skulle dekke lakkering av alle bilene. Fikk en stund etterpå høre av en lakkerer at de ikke ble lakkert. De hadde rett og slett brukt Jif til og fjerne malingen med og så polert dem opp igjen. Jeg prøvde og dette med Jif selv en gang da jeg kjøpte en bil som hadde stått parkert noen år under trær med stort hell. Før jeg prøvde jif, prøvde jeg avfetting og rubbing uten det store resultatet. Med Jif ble den helt ren, så var det bare til og polere. Men prøv først på ett lite sted som ikke viser så godt og se selv hvordan resultatet blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 For en del år siden her i Haugesund ble mangen biler lakkskadet av sprøytemaling på ett verft her. Verftet skulle dekke lakkering av alle bilene. Fikk en stund etterpå høre av en lakkerer at de ikke ble lakkert.De hadde rett og slett brukt Jif til og fjerne malingen med og så polert dem opp igjen. Jeg prøvde og dette med Jif selv en gang da jeg kjøpte en bil som hadde stått parkert noen år under trær med stort hell. Før jeg prøvde jif, prøvde jeg avfetting og rubbing uten det store resultatet. Med Jif ble den helt ren, så var det bare til og polere. Men prøv først på ett lite sted som ikke viser så godt og se selv hvordan resultatet blir. Hva slags Jif er kanskje greit å nevne eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Skurekrem:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 ok. takk for svarene. jeg får prøve meg frem med noen av tipsene her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 ok. takk for svarene. jeg får prøve meg frem med noen av tipsene her. Et baltre for å slå i hjel naboen så du slipper dette i fremtiden da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 WIPES 101 og WIPES 101 BIG rengjøringskluter fjerner: - uherdet MS-Polymer, polyurethan, epoxy, byggskum, lim, silikonfugemasse - blekk - trykksverte - sprit-tusj - olje - fett - nikotin - grafitti (fra ikke-porøse materialer) - de fleste typer maling og lakk samt annet problemsmuss fra de fleste overflater og materialer som metall, tre, glass, stein, stoff, osv (test fargeekthet først). kanskje dritt og bruke denne når den fjerner lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 ok. takk for svarene. jeg får prøve meg frem med noen av tipsene her. Et baltre for å slå i hjel naboen så du slipper dette i fremtiden da? baltre fjerner jo ikke malinga da og naboene mine har ikke noe med saken å gjøre. så trenger ikke å bulke noen naboer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Men tynner kan også løse opp lakken, men om du ikke smører på, lar det ligge og så gnukker av så går det bare godt gni litt lett på og se om ikke malinga forsvinner før lakken på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Kanskje CRC eller WD40 fikser biffen også. Vaska gamlebilen med det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå