Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arbeiderpartiet varsler fotobokser på alle ulykkesutsatte veistrekninger dersom partiet vinner valget.

http://e24.no/makro-og-politikk/article3148907.ece

– Å luke ut verstingene og redde liv går foran alle andre hensyn, slår Ap-nestleder Helga Pedersen fast overfor VG.

...så lenge staten tjener på det, glemte ho vel å legge til der?

Å bygge ut veiene er jo ikke aktuelt...

Skrevet
– Jeg synes Frps motstand er ubegripelig og ubarmhjertig. De viser virkelig mangel på solidaritet med dem som har mistet sine kjære i trafikken

Fantastisk bra argumentasjon! Skal vi se... forby all form for arbeid - så vi viser solidaritet med de som har dødd i arbeidsulykker. Hm.. det dør endel på sykehus også, forby sykehus!

Jeg gir opp.

Skrevet

Fantastisk bra argumentasjon!

Fatkisk er det genial argumentasjon, fordi hun md det stempler alle som er imot hennne, som duster uten følelser. Dessuten kan argumentet brukes uavhengig av mot-argumentasjonen - uansett!

Skrevet

Typisk AP-retorikk. De er snart like virkelighetsfjerne som SV, og det er noe som skremmer meg litt. Skammelig at et land som Norge kan ha så lav standard på alt som forvaltes av det offentlige. Men la oss for all del la tullingene få holde på i noen år til, så kanskje de klarer å rasere alt av transportruter, både til lands og til vanns :wink:

Skrevet

Kjør på, jeg gir faen. Kommer aldri til å bli tatt i en fotoboks. (Med unntak av de som måler gjennomsnitt)

Skrevet

En gammel fyr her i nabolaget har stemt AP siden etterkrigsårene.. og han har et og annet å si om AP i dag.

Faktisk så krast at da han ble intervjuet i lokalavisa, så ble nesten halvparten av hva han sa bortsensurert! AP er idag det mest missvisende partiet i forhold til navn mente han blant annet.

Argumentasjonen til ministeren er jo som vanlig fra det holdet... tåpelig :roll:

Jeg håper og tror at Norge får en liten "wake up call" den 14 september. For jeg tror vi står foran et historisk valgår, med et temmelig oppsiktsvekkende valgresultat.

Skrevet

jeg stemmer verke rødgrønt eller frp.. begge er idioter.. høyre for min del..

men med tanke på at så mange i Norge har en sterkt redusert intelligens, så blir nok de rødgrønne sittende..

miljø er nok det opposisjonen ryker på, selv om det faktisk har vist seg at jo mer vi forurenser, jo lavere blir temperaturøkningen(som er jævla positivt....10% lavere er den nå enn hva den normalt ville ha vært, pga co2 hindrer solstrålingen) Men det gjør politikerne alt for at vi ikke skal få vite, slik er det i deres evige profittjakt..

la oss håpe at intelligensen har blitt bedre og vi får et regjeringsskifte til høsten.. men samtidig håper jeg ikke det blir frp som får flest mandater, jeg håper på høyre.

Skrevet
Kjør på, jeg gir faen. Kommer aldri til å bli tatt i en fotoboks. (Med unntak av de som måler gjennomsnitt)

Å faen.. Godt du minte meg på det med gjennomsnitt. Kunne blitt en dyr tur gjennom Telemark hvis ikke :roll:

Og stem FRP!

Skrevet

Frp er heller ikke perfekte, men det blir å velge blant idiotene, og da står Frp igjen som minst idiotisk.

Høyre er det iallefall ikkeno tak i! De tabbet seg så grådig ut under forrige regjeringsperiode, og da de røyk ut begynte de plutselig å snakke om mennesker og humane ting, for å kontre kommunistene som ble innvalgt..

Skrevet

hvis du ser på bondevik 2-regjeringen, så var LANGT bedre å være bilinteressert enn hva det er nå..

jeg håper på regjeringsskifte, så vi kan få en endring i politikken.. heller frp enn rødgrønt, men heller høyre enn frp..

Skrevet
Ja. Synest at det er FRP sin tur til og bevise hva de står for :)

Enig med deg.. Synes iallefall de skulle ha fått prøvd seg i 4 år, så får vi da ta diskusjonen om politikken deres.

Skrevet

det må iallefall ikke bli rødgrønt igjen, for da vil de virkelig sette inn høyeste gir. Det er noe som heter å velge mellom to onder! styr for all del unna SV, det håper jeg folk forstår. Surrealistisk vimseparti. Skulle tro det sitter noen høye hippier på et bakrom og spyr ut ideer for SV..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...