matsrh Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 Blir artig å se hva du finner på! Mye bedre å prøve og feile enn å ikke ha prøvd i det hele tatt Akkurat! Lars har skjønt det Har planene nå, er bare å begynne å bruke lommeboken Type sånn fanger du har tenkt på? Noe i den duren ja Men hvis du ser på tak stativet på denne så skal det se mere slik ut Tror jeg møtte deg i regnværet på Sunndalsøra ikveld? Det var nok ikke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 DET blir fett Mats, ingen i byen som har noe slikt Kult med det på taket ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Takker MArius! Har troa på dette ja Litt ting som skjer før jeg får tak i deler jeg trenger, er at jeg skal shine interiøret og ta en god vask etter regnværet som har vært. Må begynne å samle stickers Finne meg noen smalere felger slik at jeg får levert bilen på 4-hjulskontroll, og godkjenne senkesettet. Har fått rettet opp i noe klunking i dag, og kunne ikke dy meg med å senke den litt mere Så nå må jeg litt ned bak også, tihi. Bilder kommer så fort vasken er gjort! Håper på god vær framover KOM på en ting her! Noen som har vært borti en liten pipe/whine lyd et hvist punkt når du gir gass når du kjører? Noen som vet hva det er?? Fryktelig irriterende lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Da har bilen vært på 4-hjulskontroll! Skal ringe å bestille time for godkjenning til neste uke Og ikke minst! 2 uker til ferie og 3 uker til jeg plukker opp mitt nye takstativ og panser ;D HOHO! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2010 Ferien er over, panseret overlevde turen hjem Bilen er like hel! Alt er herlig. Og vil takk M3 Yngve for en meget hyggelig handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Lite oppdates her da det ikke skjer mye og pengene går til en e30 og andre ting Men kan slenge opp et bilde tatt for rundt 1 mnd side. Her for dere som er interesserte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå