matsrh Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Det går tregt her siden jeg er så mye borte, men fra nyttår skal det bli oppdatert med mye bilder Siste som har skjedd nå er at bilen står på verksted for å få skiftet en foring. Bavaria Molde sa også at demperene er gåene så da har jeg fått en god grunn til å få ræva i gir å kjøpe justerbart senkesett Det skal jeg prøve å få gjort iløpet av året, og så fort den andre bilen er solgt skal jeg gå til innkjøp av M3 speil å få bilens farge på interiørlistene! Mye å se fram til! Har dere anbefalninger til justerbart senkesett er det bare å rope ut! Og det er vel smart med org felger til godkjenningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Da er det bestilt senkesett FK Silverline Gleder meg til å få montert det på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Til våren vel? Syns den var mer enn lav nok når snøen lava ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Skal nok ikke bli noe lavere før til våren ja:P En ting jeg lurer på, når du godkjenner et justerbart senkesett. Godkjennes det for høyden bilen er justert i der og da, eller goskjennes det slik at du kan "velge" høyde utifra det senkesettet er godkjent for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Det godkjennes i den høyden det står i når du godkjenner. Om ikke så hadde det blitt feil med tanke på at du må ha 4 hjulskontroll vær gang du justerer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 Takk for svarte S.Arnesen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Takk for svarte S.Arnesen! Er S.Arnesen svart? Pen bil du har, tror jeg har sett den i Molde noen ganger ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Haha se der ja, må nesten spør han Ser ut som du har en pen bil du også Syns jeg ser ei leppe på avatar bildet ditt, hvilken leppe er det? Større bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 Det skjer lite her, mye pga økonomi og at jeg venter nå på at koed skal få inn igjen m3 kopi speil. For at ikke tråden slukner helt så fikk jeg vasket bilen idag og tok et par bilder Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Pene bilder hva har skjedd med speilet på førersiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Noen kjørte på det og nektet skyld. Fikk med en god grunn til å kjøpe m3 speil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 One more pic for you guys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Pent! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Veldig vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå