Tore Diesel Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Takker Tore Tviler egentlig veldig på at det blir noe salg, men til rette prisen så ruller den vidre. Kunne du tenke deg å ta noen bilder av bilene sammen når jeg får på nye speil? Eller iløpet av våren? Det kunne vi ha gjort ja Jeg for min del skulle hatt meg ett nytt kamera, men det ordner seg sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Jeg har speilrefleks og stativ, så kamera er null stress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Da er jeg lei av å vente på at koed får inn speilene jeg skal ha før jeg får bestilt delene jeg trenger for å få slengt på senkesettet. Planene er da å kjøpe det jeg trenger hos gs. (Hvis det ikke blir veldig mye dyrere da) Men når jeg ser på hva jeg trenger, lurer jeg på hva som er lurt å bytte. Tenker da på forran og bak: http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.php3?page=imageItems&image_ref=271S2E1X2R10103F1O10 http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.php3?page=imageItems&image_ref=33341K172N1G141H362H Er "alternativ vare" samme delen? Bare til andre biler og andre priser? Og hvilke deler må byttes, er lurt å bytte og er greit å bytte når du først er oppi det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Linkene funker ikke Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Hmm... De fungerer for meg Ivertfall, planene min var å bytte støtdemperlager forran og bak. Noe mere jeg bør bytte rundt der? Og her er de "alternative varene" for støtdemperlager bak: http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.php3?page=alternative&itemnr=33521092362 Kan jeg da egentlig bare kjøpe den billigste? Håper linken funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Alternativ vare er noe av det samme som du får hos Mekonomen, BilXtra osv dvs ettermarkedsdeler. Men anbefales å bytte til E46 M3 evt GSP topplager da disse er sterkere og fastere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Passer m3 topplager rett på forran og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Er bak det anbefales og der passer det. Foran aner jeg ikke. Kan sikkert gå for org der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Takker for tipset Lars Da må det bli m3 topplager bak da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 Da er endelig nye speil bestilt, etter ca 2 mnd med venting. Planen er da å få lakkert speil, interiør lister og noe småtteri, og få satt på senkesettet! Blir en fin tid frammover ser jeg for meg Edit: Bilen fikk også en fortjent dusj i finværet igår, synd at skitten kom tilbake så og si med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 Da var endelig speil i hus da må det finnes lakkerer så er det bare å smelle de på! Ting som skjer er at jeg skal begynne å gjøre bilen klar til tørre veien og skyfri himmel, senkesettet skal på i helgen!! Gleder meg å få se bilen litt lavere. Men må vel fin justeres med sommerfelgene på, hvis jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Hvis du skal ta 4-hjulskontroll bør disse være med sommerhjula for å få mest mulig nøyaktig resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Von Anka Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Nydelig Coupe! Veldig fint med mørk bil/ lyst interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Da har jeg brukt dagen på å kjøpt inn det siste jeg trenger for å montere senkesettet Det ble tatt en tur ut til GS i Bud på fine hvite veier, lite slush å slaps. Måtte jo stoppe å ta noen bilder. Bilen er jo ikke direkte ren, men ble fornøyd likevell jeg Med litt reklame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Kjørte du den veien etter å ha satt av meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå