matsrh Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Stemmer det ja Mye kule plasser rundt omkring i distriktet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Fine bilder Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Takk takk tore Idag har endelig dagen kommet for å få på senkesettet! Hvis ikke alt skjærer seg så blir det en topp avsluttning på helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Da var senkesettet montert Endelig! Ble ikke noen bilder underveis da jeg glemte kameraet :/ også støtte jeg på noen problem. Men bilder kommer! Etter snøstormen som er her, ser ikke mye mere enn bilen rett forran deg. Bilen må også stilles litt ned, men venter til settet har satt seg å snøen er borte Nå venter vi bare på VÅR! VÅR VÅR VÅR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Gratulerer! Viktig med senk Hvordan løste du det med den knekte bolten? Dritt når sånn skjer Bare veier her nå. Våren er her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Takker lars Den knekte bolte ble borret ut og måtte sette i en gjennomgangsbolt med mutter på andre siden Tok sin tid å få ut bolten på andre siden hel også! Ber om regn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Stilig! Gleder meg til å se bilen til sommeren med sommerskoene og senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Vær oppdatering: Idag har det regnet som bare det! Faktisk en herlig følelse! Men det har snødd så mye de siste dagene at er så vidt jeg kommer meg ut på veien med arbeidsbilen stor snø hauger! Så bilen må nok bli stående en liten stund tenker jeg. Ellers er jeg ute etter org oransje blinklys forran hvis noen har! Og svarte nyrer Vil prøve ut en "ny" look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Da har jeg solgt en av mine andre biler Og kjøpt med orange blinklys forran av S.Arnesen Gleder meg til å få de i posten. Andre ting som skjer er at jeg har spurt litt rundt om prisantydning på lakkering av speil og interiørlister ++ Så siden kontoen er i pluss blir det kjøpt in diverse bilpleie, høytrykkspyler også skal jeg se om jeg finner meg noe snacks til bilen Og ikke nok med det! Fikk lønn idag For en herlig daG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Da har jeg akkurat bestilt bilpleie fra Blank Bil og Scandicshine Så nå skal bilen få seg en god spa weekend sånn at hun ser helt nydlig ut til sommerskoene skal på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Fin bil og flotte bilder. Hva slags senkesett har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Takk takk Ostnes Senkesettet heter FK silverline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Dagen idag har gått til litt shopping Kjøpt en helt grei høytrykkspyler CRC glass cleaner og Meguiars 3 step Venter på: 1 x Swissvax Waschpudel 1 x Chemical Guys Elite Microfiberklut Fra Scandic Shine Og: 2 x Mothers Ultra Soft Microfiber Applicator 2pack 1 x Cobra Guzzler "HD" Waffle Weave Towel NEW AND IMPROVED 1 x Cobra Deluxe Jr. 600 Microfiber Towel 3pack 1 x The Grit Guard Insert – Yellow 1 x Mothers Clay Bar System Fra Blank Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Ser bra ut dette! Legg ut noen fine bilder når den er ferdig shinet da! Gleder meg til det blir litt varmere i været så jeg får no lakk på bilen min.. Og får på sommerfelgene! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Gleder meg til sommerfelgene kommer på jeg også Men må ha smalere dekk forran, for nå tar de inni demperen Skal ta en photoshoot når bilen er ferdig shinet! Lurer på å sende felgene til oppussing også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå