JonasD Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Prøvde meg litt Edit: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Takker jonas Tror du har bommet litt på hvilke lykter som skulle bli orange da men fikk faktisk litt lyst på orange tåkelys hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Brukte bare JonasD sin, og gjorde blinklysene oransje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Hmm, tror du parkerte vedsiden av min skittene E46 Coupe idag utenfor Elprice/Mekonomen. Jobber på Elprice serru... Så litt komisk ut, men ser endel bedre ut med M-Tech II front da! Blir vel på min etterhvert også Å ikke minst få på noen sommersko snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Var din det ja Titta litt inn å digga rattet ditt Blir bra med m-tech II ja, har lyst på en leppe eller noe jeg. Og det var nok ikke bare din bil som er skitten! Syns nesten synd på bilen min, men venter jo på bestilt vaskeutstyr. Var på dekk jakt da dekka forran blir for bred når jeg har satt på senkesettet Vet ikke om noen i Molde som fikser opp felger? Plan for dagen: Shine sommerfelgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Var din det ja Titta litt inn å digga rattet ditt Blir bra med m-tech II ja, har lyst på en leppe eller noe jeg.Og det var nok ikke bare din bil som er skitten! Syns nesten synd på bilen min, men venter jo på bestilt vaskeutstyr. Var på dekk jakt da dekka forran blir for bred når jeg har satt på senkesettet Vet ikke om noen i Molde som fikser opp felger? Plan for dagen: Shine sommerfelgene Hehe, ja det var min ja! Orginalt M-Tech ratt da bilen ble levert med m-tech innvendig Skulle gjerne hatt det utvendig også men Skal bli godt å bli ferdig på jobb nå, så blir det bil vask på G Hvilken dekk størrelse har du foran da? Kan anbefale dekkonline.com. Vet ikke om noen som fikser nei desverre. Hehe, høres ut som en god plan du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Herlig! Alltid like godt med ren bil Forran har jeg når 235/40/18 på 8,5*18 Vet du hvordan leveringstiden fra dekkonline.com er? Har hørt litt forskjellig på det. Felgene er nå vasket. Skal snart begynne med polish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Jeg har 235/35/19 på min fremme, der er det akkurat klaring til demperen og skjermen.. Blir det alt for bredt med deg da?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Slik som det står nå tar dekket borti demperen På fredag tenker jeg å pøve å stille inn slik jeg vil ha det, men må nok ha lavere profil og/eller smalere dekk. Det positive er jo at det blir strekk da Og hvis noen kjenner til noen i og rundt molde/kristansund/åndalsnes som fikser opp felger, LET ME KNOW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Hvor bred er felgen din Ostnes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Skal ikke du selge da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Alt selges for rett pris Men har ingen planer om det nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Har 8,5" foran og 9,5" bak.. ET 35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Lite snakk her i det siste Bilen har fått seg et orange blinklys siden sist Bilder kommer Syns det ble smoooth. Lakkering til speil er også bestilt, var ganske lang ventetid, men bli neste uke nå! Når det er lakkert tenker jeg å claye, å begynne på 3 step lakkbehandling slik at bilen er klar til 1mai treffet i Molde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Kult! Må slenge ut bilder ja. Skal se om jeg rekker 1. Mai treffet Mats... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå