matsrh Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Det må du få med deg ja peders Har redigert 1 bilde til nå, skal se om det er noen andre som er verdt å legge ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Var ikke no å skryte av men var et ok bilde til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Ah! Det der ble jo grisefett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Knallpent med orange blink. Vurderer det samme på min. Så lenge man har noe styling så man ser at det ikke bare er en org kjedelig bil er det tøft med orange blink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 blir tøft med oransje blinklys framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Takk takk alle mann I går ble bilen endelig levert til lakkering! Så til helgen blir det shining for alle penga! Og håper på god vær framover, slik at 1 mai treffet blir en fin fin opplevelse Nye BBS senterkopper er også bestilt fra autogrip.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Ble fint med blinkersa ja Mats, dette har jeg troa på! Skal prøve å ikke stille meg opp ved siden av den nylakkert/nyshina bilen din på 1.mai, da min kommer til å se uflidd ut i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Haha Tror nok bilen din vil ta seg bra ut uansett jeg tore Bilen er ferdig lakkert og vil bli hentet i morgen tidlig. Bilder vil bli lagdt ut tidlig neste uke hvis været holder seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Da var helga over og bilen er blank og fin Kjørte ut til atlanterhavsveien for å ta noen bilder. Men siden et eller annet klikker blir det ikke noen bilder på dere før i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Her er bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Først mai treffet er over og treff i Brynhallen 8.mai står for tur Planen framover å få tak i effekt anlegg og etterlyse senterkoppene jeg har bestilt Muligens en leppe i carbon?? Noen som har noen tips til leppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Først mai treffet er over og treff i Brynhallen 8.mai står for tur Planen framover å få tak i effekt anlegg og etterlyse senterkoppene jeg har bestilt Muligens en leppe i carbon?? Noen som har noen tips til leppe? Carbonsplittere er jo stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Nydelig bil! Hvor er baklyktene kjøpt? Vurderer nye til coupeen min, og liker dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Nydelig bil!Hvor er baklyktene kjøpt? Vurderer nye til coupeen min, og liker dine Kan jeg svare på siden det er jeg som har kjøpt dem! www.bimmian.com Meget fornøyd med de. Super kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 Nå vet du det Skrape Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå