Brungot Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 PEN bil.Hvor lakkerte du bilen? og til hva pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Det må du nesten spørre aloebiz.net her på forumet om siden det var han som gjor det Ellers så skal skinnet renses og dulles litt med i nærmeste framtid, senterkopper på felgene skal på så fort det slutter å regner så jeg får limt de fast så de ikke forsvinner så fort Til neste uke skal jeg også godkjenne senkesettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Vurderer å selge bilen igjen til fordel for eldre 3 serie Tar også imot bytte (m/mellomlegg), e36 m-tech 325 og høyere/m3, e30 325 eller godkjent ombygd e30 med noe morro PM er tingen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 En estlender jeg kjenner som lakkerte den. Betalte 17.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 I helgen var det PERFEKT vær til å vokse i Etter det vasken måtte jeg jo ta noen bilder! Ble et slags "Bonde" tema over bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Næh, har du henger Mats haha, fancy ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Flott Zetor du fant der! Bilen var ikke ille den heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Flott Zetor du fant der! Bilen var ikke ille den heller haha, var en av de bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 Takk takk Da har planen om å bytte bil blitt lagt til side og nye planer er pønsket ut! Oppdatert i første innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 ser greie ut dei planene dine, MEN rusta panser ? trur ikkje det vil passe heilt inn på ein ellers så strøken bil. shaby frontfanger med masse stickers og ein passande leppe kommer til å bli knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 Må prøve å feile Er ikke sikkert jeg går for hel rustet panser. MEN først å fremst må jeg få tak i et panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Blir artig å se hva du finner på! Mye bedre å prøve og feile enn å ikke ha prøvd i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Type sånn fanger du har tenkt på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Von Anka Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Tror jeg møtte deg i regnværet på Sunndalsøra ikveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå