earl-t-james Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Slenger ut nokren bilder av "sleden". De første bildene er med org understell, på de siste er der montert H&R fjærer med 35mm senk. Nå er det felger som står for tur, men utvalget her til lands er da dessverre svært dårlig til denne bilen har jeg funnet ut. skal ha 22" med breikant bak, men ikkje klart å bestemme meg helt ennå. Blir nok uansett å handle fra usa, da utvalget der borte er meget bra. På de siste bildene har jeg pyntet den til fest... Vart bedt om å stille med bryllaupsbil så da var det bare å trå til.. Planer for bilen: Nye sommerhjul, 22" toning av ruter Hartge eksos 745´en å min Ducati Monster S4 745´en før senk Festklar....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 22" blir tøft Med 315/25-22 bak får du et ganske bra stuk på "sleden". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kast Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Støkent flak:) 22'' passer nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire Wire Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 22" Blir jo helt rått på den bilen.hn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Kjempepen bil. E65 er en fint karosseri og med riktige hjul er det virkelig en slager. Jeg syns du bør gå for 22" Alpina og moderat senk (som du allerede har). Da har du en svært, svært lekker bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 når jeg skulle ha felger hørte jeg litt rundt. fikk tilbud hos shariff på beyern multi 22" de er det grei kant på da. fikk også tilbud på TSW sakata. de har også ganske grei kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
earl-t-james Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Ja, blir bra d.. er 19" som står på no. ser jo ut som noen doruller...! hehe.. må bli noen av disse felgene her trur eg... Liker best denne felgen her.. 22*10 bak med 295\25\22, 22*9 fremme med 265\30\22... noen som kan photoshoppe denne felgen eller en lignende på bilen?? muligens også tone rutene litt? Slenger ut ett par bilder til av bilen når eg først er så godt igang.. Hjula som står på no, trur det er 19*9,5 med 275\40\19 bak, og 19*8,5 med 245\45\19 fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Enig med Saltkjelen her, Alpina felger er perfekt til den bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Er vel ikke noe mer å diskutere... Perfekt.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Råfin slede! og 22" alpina koster en arm og en fot, men fy F så bra det ser ut! sleng på det og sot rutene så er du ferdig (og blakk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
earl-t-james Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Råfin slede! og 22" alpina koster en arm og en fot, men fy F så bra det ser ut! sleng på det og sot rutene så er du ferdig (og blakk!) takk for d! jaa, alpina felgene er rå... men tørr ikkje kjøpe so dyre felger i og med att fruen har kantkjørt felger på de to siste bilene såååå... hehe.. men de beyern felgene er jo ganske like så, trur egentli de hadde blitt ganske rå de også.. ringte til Sharif istad å fekk pris på de beyern multi felgene, 22*10foran og 22*11 bak, men må vel gjerne til å valse bake for å få plass.. litt usikker.. fikk også pris på TSW snetterton, 22*9,5 og 22*10,5... *gruble gruble* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 De siste Tsw felgene eller Hp design felgene tror jeg hadde blitt bra! (dvs rett under alpina)hehe... Beyern multi liker jeg ikke så veldig, men de du iallefall må styre unna er Tsw Sakata, makan til stygge felger altså!! Både på bilde og live.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
earl-t-james Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Trur eg blir å gå for dei siste TSW felgane der ja.. får bare gruble litt til, skifta meining støtt å stadig so..! hehe.. her er bilde av en bil som er samme farge og har akkurat samme senk som min, bare med sota ruter og asanti AF120 i 22*9,5 og 22*11.. må sei att ditte va dødsrått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 det som er rått er at hjulbuene ser ut til å være umodifisert med di nevnte dimmensjoner på siste bildene! HUFF som jeg ønsker jeg hadde en slik bil som du har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå