316 Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Jepp, jeg. Bor et kvarter unna. Inviterer selvsagt til grilling, og bimmersparty på verandaen... Eller vent, tør jeg?
Cise Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 jepp:) skal til våler jeg.. gleder meg:) så bare å komme bort til oss på campen.. min, matsi og en 528i står vel en plass der..hehe..
Haug530D Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Jepp, skal der på lørdagen, med ungene å kjerringa, på søndagen reiser vi videre til Sverige og Danmark, så det blir en liten Roadtrip.
E30Frelst Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Jeg skal! har en kompiss som bor 1 min unna banen, med bil Se opp for et nytt monster, vi er snart ferdig med og bygget! Glassfiber, powerflex, 18 punktsbur, sint 6'er med turbo! Bilen er hvit perlemor, så langt har det bare vært og få den ferdig, i vinter kommer utvendig finish! Cheers
vetu03 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 Jepp, jeg. Bor et kvarter unna. Inviterer selvsagt til grilling, og bimmersparty på verandaen... Eller vent, tør jeg? Hehe, nei var det da
vetu03 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 jepp:) skal til våler jeg.. gleder meg:) så bare å komme bort til oss på campen.. min, matsi og en 528i står vel en plass der..hehe.. Arrtig at det er litt folk herifra som skal da.. Jepp, får komme bortom en tur!
Jay-O Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Jeg kommer på fredags kveld. Noen som vet om jeg slipper inn på området når jeg kommer rallende i 11-12 tiden på kvelden? Vurderer å stille den ut og, men vet ikke helt. Den må vel stå der hele tiden? Holder på med et dekal prosjekt på min, håper å bli ferdig til da!
///FredriK.S Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Planen var å dra ditt en av dagene, men så skal jeg til tyskland til Mandag -.-
Torek Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Jeg skal:) Uvisst om det blir hele helga eller kun fra Lørdag kveld til Søndag ettermiddag.
thomas_ja Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Ikke meninga å ødelegge tråden, men er det noe banekjøring i begynnelsen av august og i september/oktober?
BreitBau Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Mulig jeg skal søndag.. Vet ikke helt jeg.. Er så mye mas syns jeg.. Hvor skal du ha bilen, når åpner porten så du kan kjøre inn bilen. På Rudskogen i fjor bodde vi på camp 4 og 5 og bussene tilbake slutta å gå en time før opplyst. Kontroller og dritt på vei inn, kontroller og dritt på vei ut.. Kø på kafe, kø på dass, kø i depotet, folk folk folk.. dyrt å bo, dyrt å spise.. Stress.. Begynner så smått å bli lei det.. Men må dit en tur hvert år likevel Jobber desverre lørdag, så da blir det vel søndag.. Om det blir pent vær osv osv. Når det kommer til utstilling får vi se om jeg tar Breitbauen eller volvoen til mamma.. Er vel ikke plass søndag likevel..
carlhaakon Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Jepp, jeg. Bor et kvarter unna. Inviterer selvsagt til grilling, og bimmersparty på verandaen... Eller vent, tør jeg? hadde vert moro det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå