Lars89 Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Blir vel å ta turen i år igjen Noen som vet hvor tidlig man må være for å stille ut? Stiller de noen krav til bilen?
BreitBau Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Blir vel å ta turen i år igjen Noen som vet hvor tidlig man må være for å stille ut? Stiller de noen krav til bilen? Senest 0800.. Alt annet er lotto.. Noen timer i kø må man akseptere..
Lars89 Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Må man komme på Fredag for å stille ut? Frister litt...
oddis Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Tror ikke det blir så proppfullt i år, både mtp. at det er en mindre sentral bane, og at infrastruktur og kapasitet er mye bedre. Vil også minne om at alle som har noe synlig ulovlige modifikasjoner på bilen sin burde komme med den på tralle, om de ikke skal komme på torsdag. Det er standard prosedyre at Biltilsynet står med 10 mann hver dag under Gatebil. (På avkjøringen til Vålerbanen fra riksvei 20 ). Så her burde man ha recon bil evt. , om man ikke har tralle.. ! Og når dere setter bilen på tralle, ta for guds skyld AV skiltene.
BreitBau Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Det er jo også en trafikkstasjon på vei mot våler fra hamar.. Dersom krysset er problemet kan man jo bare kjøre bakveien ved shellstasjonen Forøvrig TROR jeg det er vanskelig å få plass der lørdag og søndag på utstillingen siden mange nå kommer til å "parkere" bilene sine der siden campen er så nær. På rudskogen er det mange som kjører ned bilene sine på kvelden.. Men for all del, om du er tidlig ut (0800 senest) er det jo lov å satse på at det er plass.. Men jeg vet ikke åssen opplegget vil være.. Jeg må si at jeg aldri har vært senere enn 9 ved porten noe treff, og da har jeg fått plass.. Men da har det som regel vært nære på også.. I fjor fikk jo jeg, vetu03 og anders87 stå på plenen når vi kom lørdag kl.9.. Men da var det mai-treff og vesentlig mindre folk..
Eng1 Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Skal nåkk en tur på treffet. Gleder meg. Men gidder ikke kjøre ned for å si det sånn. Håper på at det ikke blir så jævli med kø overalt.
oddis Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Bakveien ved Shellstasjonen og videre over togskinna er ofte belagt av onkel politi. I fjord stod de på alle innfartsveier. Var ufattelig mange som gikk på en smell. Er man skikkelig uheldig blir man vinket inn da man kommer inn til Elverum ved første lyskrysset, siden Trafikkstasjonen ligger rett til venstre innpå industrifeltet. Og da er det ingen vei rundt, uten at man tar u-sving, og er kjent i på bakveiene Jeg minns jeg sa det samme i fjord, og men folk ble jo tatt som fluer.
Haug530D Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Hvordan er det med parkering å sånn der for oss vanlige dødelige.
oddis Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Parkering på den store grusbanen bak den videregående skolen på andre siden av veien. Ellers har dem leid noen jorder også.
Haug530D Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Parkering på den store grusbanen bak den videregående skolen på andre siden av veien. Ellers har dem leid noen jorder også. Joda, men bruker det å være greitt å finne parkering?
oddis Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Du blir dirigert til ledige plasser. Skal vanvittig mye til at det blir fullt.
BreitBau Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Ikke det at jeg er redd for kontroll, men det er jo ingen hemmelighet at felgene er litt store.. Er mye bry å fjerne toninga på siderutene foran også.. Så tror jeg får la den stå hjemme.. Er ikke noe viktig likevel.. (merker nå at det blir mer og mer garasjebil det her )
Lars89 Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Så det er rimelig stor sjanse for å bli stoppa hvis man kjører en E46 med 20-tommere, senk og xenon i grøft? Har vært på Gatebil Rudskogen 5-6 ganger og sett 1 kontroll. Kjørt inn og ut midt i rushen. Er det virkelig så stor forskjell?
BreitBau Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Så det er rimelig stor sjanse for å bli stoppa hvis man kjører en E46 med 20-tommere, senk og xenon i grøft?Har vært på Gatebil Rudskogen 5-6 ganger og sett 1 kontroll. Kjørt inn og ut midt i rushen. Er det virkelig så stor forskjell? Tror jeg du hadde flaks.. I fjor var det meldt om 9 kontroller i 1 mils omkrets rundt Rudskogen.. Alle stikkveier og hovedveier ble kontrollert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå