Gå til innhold

Er denne overprisa?  

39 stemmer

1. 1. Er denne overprisa?

• ja
      28
    • nei
      11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes generelt mye e36 på nettet er overprisa. en 96 mod 320 coupe burde jo ligge på en 50-60 000 i god stand med litt m-styling og pen lakk, men man må lete lenge for å finne det. Tror mange der ute hadde fått sjokk om de har tittet på listeprisene på e36. De er nok ganske mye lavere enn markedet sier.

Skrevet

Dette er 15 år gamle biler med 1,8 motor. De er ikke spesielle og har tilnærmet ingen samleverdi. Prisen på E46 er på vei ned og dette reflekteres godt i prisen på E36.

UTEN SAMMENLIGNING: Prutet selv ned en pen 320ia 97 Mtech sedan m alt, luke klima sort sportsskinn osv osv, til rett i overkant av 70 fra 110 tusen.

Ville blitt et enkelt ombygg til M3 da den hadde alt utvendig og innvendig.

Tilsvarende har jeg sett pene 320 323er på Finn til Førstepris rundt 70 80 gå for 50 60. Ble tilbudt en ok 97 montrealblau sedan m 176000Km på min annonse her til 52500. Riktig nok en 0 utstyrsbil, men finanskrisen og bruktimport har nok justert prisene kraftig. Det ses også på delesalget.

Det er ikke lett å få penger for E34 39 deler mer-

Kastet i vinter omtrendt en hel 540 stv. Kun bremser og dif, baksete og panser ble solgt.

Virker som om folk er langt mer påholdne med pengene nå. Det som kjøpes skal virkelig være verdt pengene. Jeg hadde sansynligvis ikke batalt dette for en IS. Hadde lagt på 10 20 tusen å gått for en 325.

P

Skrevet

Det som er probleme med 325i er at alle ungdomer skal ha dem å har ikke penger til ordentlig vedlikehold å grise kjører bilene for dem har for lite kunskap/gidder å bry seg,hadde tatt en 318is uten tvil å greid meg med 51 hester mindre for litt bedre kjørt 318is som du må banke litt hehe

Men så klart kanskje bedre å gå for 320i med seker lol

Er masse biler som er overprisa,er vel en grunn til det kanskje...utrolig mange som faktisk betaler virker det som.

Skrevet

Er vel noen, men finnes pene biler til fin pris også

323 2,5 97 dakargul org bil compakt til 55000 på FINN.NO

Hadde glatt kunne kjøpt den for det. men huskjøp først desverre.

Mange pene og godt holdte biler også, men styling gir ikke nødvendigvis betalt i kroner tilbake, Ser JE motorsports pene M3compakt nå er solgt

Lå ute i snart 3/4 år?

Hadde selv uten sammenligning forøvrig en meget velholdt 525 89 ute i måneder i vinter Solgt for 22 påkostet over 60 siste år :cry:

Skal si jeg angrer på det salget :!:

Bil kan fort bli en tapsbombe hvis man ikke bruker vett.

P

Skrevet
jeg syns den ble noe overpriset jeg da men..

og er noe skeptisk til å kjøpe bil av mennesker med utenlandsk opprinnelse,, (uten å virke rasistisk)

JA det er forferdelig hvordan f.eks dansker og svenker rævkjører bilene sine ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...