[space] Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Bilder av biler i ny og gammel utgave. Gammel vs. ny Må ikke glemme: Dette bilde kunne vært mye bedre... Jepp, det kunne nemlig ha hatt den pene bilen i front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Bmws 5-serie: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Det er noe med meg og originalene, tror ikke etterføgerne noen gang kommer til å få samme sjarmen som originalene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Tøft bilde av 5'ere Får vel fortsett i denne tråden med 911 Turbo gjennom tidene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Det er noe med meg og originalene, tror ikke etterføgerne noen gang kommer til å få samme sjarmen som originalene Det varierer vel med hva som er etterfølgerne? Personlig synes jeg at dagens biler ikke har den samme sjarmen som de fra 70-tallet og nedover, men det har ikke så mye å gjøre med om den er etterfølgere av noen eller om dem er den først i rekken. For eksempel ville jeg valgt E-type over Bmw x6, selv om E-type egentlig er etterkommeren til xk150 og x6 er uten noen forgjengere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Fin tråd Likte det av 5 serien og 911 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Tøft bilde av 5'ere Får vel fortsett i denne tråden med 911 Turbo gjennom tidene Er de to nederste faktisk to forskjellige generasjoner, eller er dette et forsøk på blåse opp antallet à la statskirken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Mer Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Fant noen til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Tøft bilde av 5'ere Får vel fortsett i denne tråden med 911 Turbo gjennom tidene Er de to nederste faktisk to forskjellige generasjoner, eller er dette et forsøk på blåse opp antallet à la statskirken? Begge er 930 Turboer, 3.0l og 3.3l. Så, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 BMW 3-serie: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Mercedes E-klasse, (uten W212) : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 De gamle er eldst, i mine øyne. På godt og vondt. Mye mer sjarm i eldre biler enn dagens computergenererte firkanter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 dette var en link vi likte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå