[space] Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Bilder av biler i ny og gammel utgave. Gammel vs. ny Må ikke glemme: Dette bilde kunne vært mye bedre... Jepp, det kunne nemlig ha hatt den pene bilen i front.
bmwkizn Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Det er noe med meg og originalene, tror ikke etterføgerne noen gang kommer til å få samme sjarmen som originalene
|Andreas| Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Tøft bilde av 5'ere Får vel fortsett i denne tråden med 911 Turbo gjennom tidene
Galro Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Det er noe med meg og originalene, tror ikke etterføgerne noen gang kommer til å få samme sjarmen som originalene Det varierer vel med hva som er etterfølgerne? Personlig synes jeg at dagens biler ikke har den samme sjarmen som de fra 70-tallet og nedover, men det har ikke så mye å gjøre med om den er etterfølgere av noen eller om dem er den først i rekken. For eksempel ville jeg valgt E-type over Bmw x6, selv om E-type egentlig er etterkommeren til xk150 og x6 er uten noen forgjengere.
Galro Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Tøft bilde av 5'ere Får vel fortsett i denne tråden med 911 Turbo gjennom tidene Er de to nederste faktisk to forskjellige generasjoner, eller er dette et forsøk på blåse opp antallet à la statskirken?
|Andreas| Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Tøft bilde av 5'ere Får vel fortsett i denne tråden med 911 Turbo gjennom tidene Er de to nederste faktisk to forskjellige generasjoner, eller er dette et forsøk på blåse opp antallet à la statskirken? Begge er 930 Turboer, 3.0l og 3.3l. Så, ja.
EirikL Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 De gamle er eldst, i mine øyne. På godt og vondt. Mye mer sjarm i eldre biler enn dagens computergenererte firkanter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå