MBiMMer Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 hei! skal skifte belstrammeren på førersiden på en e39. er det noen her som har gjort dette før? hvor mye arbeid er det i tillfelle? er lei av airbag lyset nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 tror ikke dette hjelper men, får du feilkode på denne er det en rep. kabelsats som skal til, hør med din lokale bmw forhandler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Du må løsne setet, 4 torxbolter, løsne beltet fra setet, 1 torxbolt, og dra ut koblingen under. Så er det bare å ta ut setet, løsne plasten rundt beltestrammeren og skru den løs. Er en ganske grei jobb dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 ok takker for svar d hørtes ikke så gale ut. bare å sette igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Hvilken størrelse på torx boltene ? Jeg har e39 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geira Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Hvilken størrelse på torx boltene ?Jeg har e39 98mod Mener det er t50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Hvorfro skal du bytte beltedtrammeren? Det er sikkert ledningsbrudd på kontakta. Det er vanlig feil på E39. Beltestammeren bytter man ut når kruttet er "skutt". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Blir nok bare kabelbytte/føler for min del som du beskrev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 sikkert bare dårlig kontakt i selve kontakten under setet. klipp kablene på hver side av kontakten og lodd sammen. slett feilkoden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 Nå lyser airbaglampen min og diagnosen viste beltestrammer på førersiden. Har klippet de to ledningene og koblet de isammen utenfor den gule kontakten under setet. Lampa lyser fortsatt, slokner denne selv hvis alt er iorden eller må jeg slette feilkoden? Kan det være andre feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 må slette feilkoden manuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 Ok,da skal jeg gjøre det Takk for svar. D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå