Gå til innhold

Huldra66 sin 850CSI og mange andre sine, store E31 tråden


 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Etter 5 mnd i garasjen ble bilen kjørt ut for vask :D

Samler mye støv selv om den står i garsje , men nå er den svart igjen

Kunne ikke dy meg da det var tørre veier og 6 grader i går , MÅTTE kjøre litt :twisted:

Alt virker enda 8) Nye filterer og Oljer nye fordelerer og rotorer , Serviserte gass spjeld og den trenger ikke innjusterings tiden lengre som den hadde før når batterispenningen har vært borte.

Joy and happiness

NÅ er jeg klar for VÅR :D:D:D:D:D:D

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Denne har dere vel kanskje siden dere tråler finn.no, men denne 850'en står til salgs hos en bilforhandler i Ålesund.

Finnkode: 27648542

De hadde også inne en strøken 840 (farge blå) med komplett AC Schnitzer styling i fjor sommer. Jeg var og hentet denne for de i Stavangerområdet. Den gikk ut igjen ganske kjapt. Om du ringer Vidar på JaroBil får du sikkert vite mer om denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har dere vel kanskje siden dere tråler finn.no, men denne 850'en står til salgs hos en bilforhandler i Ålesund.

Finnkode: 27648542

De hadde også inne en strøken 840 (farge blå) med komplett AC Schnitzer styling i fjor sommer. Jeg var og hentet denne for de i Stavangerområdet. Den gikk ut igjen ganske kjapt. Om du ringer Vidar på JaroBil får du sikkert vite mer om denne.

Hei og takk :) tråler jevnlig Finn og Autodb men har ikke kommet noen nye ukjente der på lenge desverre , men nå kommer våren og bilene frem igjen så hold øynene oppe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du BN65850?

Har den og ja :D

Gjennomførte biler... synd de er så sabla dyre, kan ikke tenke meg følelser å ha den 12'eren under panseret :) HVor mye drikker dette på langkjøring? :)

Er ikke så dyre , kan jo få bra biler rund 200t nå.

Bensin forbruk er ett IKKE tema 8) , men er faktisk ikke så verst på langkjøring , min bruker 1.13 på utenlandskjøring :twisted: og det er bra syns jeg med forholdsvis høy fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Drar denne frem fra glemselen igjen :D

Har fortsatt bilen og var på Treff i Polen sist helg og møtte over 30 andre 8ere eiere.

Fikk 2500km mere på telleren :( men uansett verd turen og bilen har nok godt av en langtur innimelleom , ganske imponerende att over 30 "gamle" biler kan kjøre over store avtander i hele europa og hjem igjen uten problemer.

Flere av bilene som var på treffet var 90 / 91 modeller altså 20 år alle startet hver morgen og alle kom seg hjem igjen.

Det var biler fra Norge, Sverige, Sveits, Tyskland og Polen.

Så det er sosialt og internationalt å eie en 8er 8)

Litt bilder.

Bror til min bil, Polsk en av 11 kjente CSI'er i fargen Svart2

8e1j51w5ebs3l9jc7lrn.jpg

Min oppstilt etter Polsk SPA besøk :D

jji6cxu7bor9dbgo9d41.jpg

Svensk og Norsk side om side

5glqwwi49jiv1jzb12lj.jpg

5ac7sz9g0w8smjkkfoa8.jpg

c3y05jf73r9yjwo20x2v.jpg

Hotellet , fantastisk fint med enorme rom , 200kr natta :shock:

6s5z096htlam2886i1eg.jpg

Oppstilling hos de siste operative damplokomotiver i europa

mmgz8ey6ottd53hod3ae.jpg

Ikke bare bilprat :lol::lol:

ld3nu3159uxpye86c8e3.jpg

212f0601uom0w1ktkx2l.jpg

jwsr6v6l9h0dr3myt5cv.jpg

0h0t8kejh237ywu348ko.jpg

Polsk bil med M5 motor innstallert og kompressor ( ca 600hk )

dclqub2coqlnctwzno1f.jpg

vpl3t1yesr20rl33z5hu.jpg

u8gbwx3a7vsyi9d91mq5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sykt tøft! Spottet en rød metallic 850csi med manuell kasse og kantfelger i kongsberg for et par uker siden.

Norske skilt ? , BPxxxxx skilt ??

Er kun en rød CSI registrert på Norske skilt som vi vet om , men er nylig solgt en fra Trondheim som var rød men til Ureg , den kan ha fått skilt på seg også.

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...