bmwkizn Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Jeg vet av to stk i Trondheim ihvertfall. En sort, og en rød. Så var det en jeg kjenner som hadde en blå med noe spesiell fargekombo inn og utv, men den er solgt nå kan prøve å få tak i reg nr på de to JEG vet av i Trondheim ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 bmwkizn skrev Jeg vet av to stk i Trondheim ihvertfall. En sort, og en rød. Så var det en jeg kjenner som hadde en blå med noe spesiell fargekombo inn og utv, men den er solgt nå kan prøve å få tak i reg nr på de to JEG vet av i Trondheim ihvertfall Selv om den er solgt er Regnummer av interesse, kansje han du kjenner husker det, da finner vi eier Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 bmwkizn skrevJeg vet av to stk i Trondheim ihvertfall. En sort, og en rød. Så var det en jeg kjenner som hadde en blå med noe spesiell fargekombo inn og utv, men den er solgt nå kan prøve å få tak i reg nr på de to JEG vet av i Trondheim ihvertfall Selv om den er solgt er Regnummer av interesse, kansje han du kjenner husker det, da finner vi eier Hilsen Terje Ja kan sjekke det. men tror du/dere var i kontakt med han da han hadde bilen og den sto annonsert på nett. Han som hadde den het Johan Mortensen. Var ihvertfall noen fra norge her som hadde tatt kontakt med han angående den bilen,og som fortalte hvor spesiell den var mht farger,utsyr eller noe. men kan skaffe reg nr ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Grønn E31 har jeg aldri sett. Er den levert i oxford-grønn? Lagoon Green metallic 266 EG91, EG92 8/92 through 8/93 Oxford Green metallic 324 EG91, EG92, EG93 9/93 through 10/96 Var fargene som E31 ble levert i standard Her ser det ut som om den er levert i british racing green også http://forsale.classicandperformancecar ... =8817&d=54 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Regner med du har disse fra før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Lars89 glimrende Kjempe, det er en ny her som vi ikke hadde fra før + att det to av disse bildene er nye så de går inn i samlingen også. Takker så mye, kansje vi når 80 før jul Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Har ikke bilder, men er en 850 her også (karmøy i rogaland) sort med alpina felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 dritt fin bil uten tvil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 bmwkizn skrev Ja kan sjekke det. men tror du/dere var i kontakt med han da han hadde bilen og den sto annonsert på nett. Han som hadde den het Johan Mortensen. Var ihvertfall noen fra norge her som hadde tatt kontakt med han angående den bilen,og som fortalte hvor spesiell den var mht farger,utsyr eller noe. men kan skaffe reg nr ja Johan Mortensen er ikke på lista vår så den er meget interessant. Leif Harald skrev Har ikke bilder, men er en 850 her også (karmøy i rogaland) sort med alpina felger Det er nok en 850CSI skal være på lista, regner med att det er denne? Men kjempe att så mange kommer med tilbakemelding Stå på please Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Ja tror faktisk det er den, gammel man om kjører den. Hvordan har du fått info om alle bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Leif Harald skrev Hvordan har du fått info om alle bilene Jo det har tatt veldig mange timer med og tråle alle tråder på bimmers, bmwccn , bilder fra biltreff, bilforum, utenlandske sider + hjelp fra flere inne på Bimmers gamle Finn annonser ( Takk til Thor Egil som samlet på disse ) OSV. har og fått en del opplysninger fra biltilsynet når vi har vist reg nummer eller chassisnummer. Ganske så mye tid brukt på dette , men har vært veldig interessant og samle opplysninger på alle disse bilene + att jeg også har bilder av 54 av de Norske E31 bilene. Har og vært veldig interessant og snakke med alle disse eierene, kort sagt veldig entusiastiske. Har ikke tenkt og stoppe , men trenger hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Sinnsyk fin bil du har!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lk2105 Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Vet du om den 850en som Roger Løkke på Drag i Nordland har? jeg er ikke sikker på om den står regga på han eller sønnen. men dette er et godt brukt eksemplar :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 Nei han er ikke på lista, har du noe mere opplysninger eller telefon nummer? Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Står faktisk en 850 med brock b1 i gata her også Vet ikke om det er csi da... Vanvittig pen bil du har forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå