Gå til innhold

Ole`s E30 TurboV2 | Bil brant ned, ny info 1 inlegg!

Begynne på nytt prosjekt?  

24 stemmer

1. 1. Begynne på nytt prosjekt?

• Ja
      18
    • Nei
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fikk litt nerver nå. driver liksom med samma sjøl =p Alene, for første gang i mitt liv.

Berre pass på att ingenting svetter/leker olje, att o-ringer på dysene er fine og helst nye, bensin slanger er heile, rett å slett alt som har med brannfare å gjer så går det nokk bra :)

Eg er ikkje av dei mest erfarne her heller så dette er nokk en blipp fra mi side antar eg...:/

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Klarte du å se hva som kunne være kilden til brannen, hvor det begynte å brenne fra først?

Er ille å se en E30 sånn. Har prøvd å sirke meg litt med hovedstrømsbryter og godt opplasta med pulver i bagasjen. Spørs om det hjelper :/

Sentralslokker i bilen kan nok være verdt pengene sine. Den sørger for å pøse på med skum gjennom dyser i motormmet i de 30 sekundene det tar deg å komme deg ut av bilen, poppa panseret og løpt baki og henta det store pulverapparatet og konsentrere sprayen. Ofte brukt i løpsbiler.

Skrevet
Grom bil opp i flammer, surt syn!

Får bare håpe du får igjen på forsikringa!

Hadde vell forsikring mot brann?

Dette blir ikkje forsikrings sak...

Skrevet
Klarte du å se hva som kunne være kilden til brannen, hvor det begynte å brenne fra først?

Er ille å se en E30 sånn. Har prøvd å sirke meg litt med hovedstrømsbryter og godt opplasta med pulver i bagasjen. Spørs om det hjelper :/

Sentralslokker i bilen kan nok være verdt pengene sine. Den sørger for å pøse på med pulver gjennom dyser i motormmet i de 30 sekundene det tar deg å komme deg ut av bilen, poppa panseret og løpt baki og henta det store pulverapparatet og konsentrere sprayen. Ofte brukt i løpsbiler.

Er veldi usikker på kor brannen starta siden eg kjørte bilen 30m lenger enn nødvendig for å få bilen ut av veien og vekk fra folk så det ikkje var fare for andre rundt meg...

Blir det bygg på meg i seinere tid så blir det nye slanger og pulver apparat inni og baki bilen...

Skrevet
OI ! detta er kjipt, men eg sa jo til deg att oljeturen lak då eg sveiste fast downpipen din :( Eg er 100% sikker det er den som er feien..

olje turen lak ikkje, eg sjekka den dagen etterpå...tok den av og tørka vekk det som var av svetting der å lot den stå på tomgang i en halvtime, kjørte en tur...kom heim og var ikkje antydning...

Skrevet

E30 er ikke lagd for å selges vet du! ;)

Få tak i en ny, og få humøret tilbake.

Skrevet

Utrolig leit dette :cry: Men det beviser nok en gang at det er lurt å ha brannslokningapparat montert. Jeg har hatt det i de to siste bilene jeg har bygd og skal ha det i den jeg driver med nå også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...