cigarette Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Her er min M3 SMG med kun 52000km på telleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Pent! Få ut noen flere biler da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 åh vurdert carbon diffusor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 ufattelig pen bil..... kjenner jeg blir bra misunnelig nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Umulig å trå feil med E46 m3 Lekker tralle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Lekkert! Er et par ting som kunne vært forbedret, men motormessig er det ikke noe å stusse på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Lekkert! Er et par ting som kunne vært forbedret, men motormessig er det ikke noe å stusse på! Er vel ikke umulig at det er noe å forbedre på en E30 320 heller da kansje..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Lekkert! Er et par ting som kunne vært forbedret, men motormessig er det ikke noe å stusse på! Er vel ikke umulig at det er noe å forbedre på en E30 320 heller da kansje..... Touché! Så utrolig pen og velholdt ut. Trenger ikke forandre en ting. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Hvordan er det relevant i det store hele? Listen over ting som kunne vært forbedret på min E30 320 er lang, skal ikke nekte på det - men likevel så er ikke bilen din "perfekt" i mine øyner. Var ikke ment som en negativ kommentar, mer en konstruktiv en. Og Lars89, det der var så absolutt ikke en touchè. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Jeg ville nå heller evt skrevet hva du ville endret på eller kommet med forslag!.. Høres bare dumt ut å skrive "Er et par ting som kunne vært forbedret" Men men... Gratulerer med utrolig fet bil Lav km også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Beklager da for feilformuleringen, var på vei ut døren idet jeg så tråden og skrev i en fei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jadda Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 kul børse det- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Nok en m3 pfff... Haha neida! Nydelig bil er nok drømmen til mange her inne å ha en slik en så gratulerer! Smell ut mere bilder (savner interiør) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå