Haug530D Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Da har jeg fått TUV papirer på mail. De finner du på Eibach sine sider også, har forøvrig de samme fjærene selv og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st3inar Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Desverre passer settet kun til sedan. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Hvis det er E39 Touring, Eibach fjører som senker du er på jakt etter, har jeg noen du kan få kjøpe. Jeg har selv montert coilovers på min bil, så trenger dem ikke lenger. Kan følge med Sachs dempere også. PM meg så kan vi snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Hvor mye skal du ha for de fjørene? er det tuv papirer på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st3inar Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 1200 og kjøper betaler frakt! TUV papirer har jeg på pcen, men kan selvfølgelig printe de ut for deg før jeg sender. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 1200 og kjøper betaler frakt! TUV papirer har jeg på pcen, men kan selvfølgelig printe de ut for deg før jeg sender. Dette er billig, koster vel 3000,- nye og ser ut som de er ubrukte de du har så garantien fra Eibach gjelder fortsatt. Skjønner egentlig ikke at det er så vanskelig å få solgt sånne ting her inne jeg altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st3inar Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Skjønner ikke helt det jeg heller. De koster vel 2000 på GS nå og 1500 koed elns. Jeg betalte selv 3000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st3inar Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Da er fjærene solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå