Gå til innhold

E30: Felger

Share

Anbefalte innlegg

Pokker så fett! Jeg har lenge tenkt at jeg skulle holde min original, men fikk plutselig skikkelig hekt på BBS RS eller noe lignende i 15 eller 16 tom med skikkelig kant.... Men de virker litt vriene å finne, i hvertfall til vettu priser. Da var det gledelig å finne disse. Hva slags dimensjoner har du, og eventuelt hva slags senk ? Bilde av min

vtwp9rt5bujqvjz75g7b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine de MOMOene 316, men jeg er ute etter en litt "oldschooltyskerstil" egentlig, så utgangspunktet mitt er egentlig breie 15 eller 16 tommere. De jeg fant syntes jeg var en god mix av nytt og gammelt, så de er absolutt aktuelle. Ellers har jeg kikket på Lenso BTX, men er redd det blir litt liten kant på de.. Hva mener folket ellers om gullfarget senter på sølv bil? Noen som har bilder av det eventuellt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker så fett! Jeg har lenge tenkt at jeg skulle holde min original, men fikk plutselig skikkelig hekt på BBS RS eller noe lignende i 15 eller 16 tom med skikkelig kant.... Men de virker litt vriene å finne, i hvertfall til vettu priser. Da var det gledelig å finne disse. Hva slags dimensjoner har du, og eventuelt hva slags senk ? Bilde av min

vtwp9rt5bujqvjz75g7b.jpg

Takk for det! :)

Kant/skrudde felger koster cash, sånn er det bare!

Disse her er 8.5x17 ET 25 Rundtom.

Men pga av jeg har FK Königsport/Coilovers måtte jeg space de ut 5mm i front!

Mvh Falck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok de som Falck har. Synes de blir finere og finere. Jeg ser jo forsåvidt at jeg blir nødt til å senke, da de nye hjulene vil få en litt mindre omkrets enn de jeg har i dag. Med begrenset kapital, vil jeg nok gå for ett rimelig sett. Ser for meg at coilover-oppsettet er utenfor mitt budsjett på denne bilen.... Er det vanskelig å montere ett slikt sett?

Flere bilder av gliset på stylter og original felg und reifen:o)

u72q9riieasyc3im5epe.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer det Reset. Er fortsatt litt i tvil hvorvidt jeg ønsker å gå for disse eller RS kopier, men vi får se. Det blir bare enkle modifiseringer på bilen ellers: felger, 40/40 senk, endestuss på eksosen, og ellers en full shine av bilen så den fremstår så godt den kan. Gleder meg til å komme i gang :D

Ser for meg noe sånt som resultat:

0wm18zmliwy2bn654woz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...