Super7 Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 ":3edvtyk1]For en syk jobb han har lagt ned der! Er også imponert over alt han får til. Han er også dyktig bak rattet så blir spennende å se på banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Har sett igjennom hele tråden nå og får bare ut et ord, RÅTT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 for guuuuds skyld.. ikke kræsj i eller med denne bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 ":23st14pd]For en syk jobb han har lagt ned der! Er også imponert over alt han får til. Han er også dyktig bak rattet så blir spennende å se på banen. Ja, og han er selvlært mekaniker i tillegg, ut fra det jeg leste Vil tippe han har skrudd en del bil tidligere, av litt enklere type. Er ting er jo å få det fra hverandre. Det kunne jeg nok muligens klart, med litt hjelp, men å få ting sammen igjen da.... Jeg synes ikke det er så farlig med den m3en. De er jo ikke akkurat sjelden vare, og selv om det var en individual, var den langt fra noen drømmekombinasjon i farge og utstyr generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Har brukt hele morgenen på den tråden og må bare si eg er mektig imponert. Men ville eg ha hatt en 4 dørs M3? Aldri!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 coupe ---> sedan = greit nok å ha noe eget, men da handler man seg en spesiell bil heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Noe av greia her var vel at sedanen er en god del billigere enn coupeen, og om han hadde bygget opp en coupe, så hadde det blitt en "replica" m3. Tror den blir knalltøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Hadde vært enda tøffere med M3 Touring. Men er jo bare gøy at folk finner på noe nytt. E46 M3 Coupeer er det nok av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå