scoot Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Topic, bilen vibrerer, eller nermest rister i 80km/t. Men kun i 80-85 km/t fart ellers er den rolig og fin. Tips? Hardykobling byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Kast i felger? Mistet noen avbalanseringslodder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Eller utslitte endeledd.Eventuelt en kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
semmern Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Riktige felger da? I såfall kan det hende du trenger senterringer. Fått avbalansert hjulene i det siste? Kan også være diverse foringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Bare tipse deg Magnus, felgene ble ihvertfall balanserte når jeg fikk på 2 nye sommerdekk i vår, så tror ikke det er det. Ville sjekka ut det jeg nevnte for deg, at eksos annlegget er litt løst, og tar inn i mellomakselen. Tror det er det, greit å sjekke ut de tingene som er gratis å fikse på først hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 kan vere noe så enkelt som ett sandkorn bak felgen, har hatt samme jeg, og da jeg tok av felgene og renset flaten bak hvar det vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Sjekk diameteren på senter på felg og nav. Rister det i rattet også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 Bare tipse deg Magnus, felgene ble ihvertfall balanserte når jeg fikk på 2 nye sommerdekk i vår, så tror ikke det er det.Ville sjekka ut det jeg nevnte for deg, at eksos annlegget er litt løst, og tar inn i mellomakselen. Tror det er det, greit å sjekke ut de tingene som er gratis å fikse på først hehe Skal under å fikse lekasjen i morgen, så får se pått ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå