Hoem Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Jeg har nylig lettet bilen min røflig 800kg ettersom jeg satte fra meg hengeren nettopp! Pluss en 2-3kg mindre enn det og siden jeg også har tatt av avtagbare hengerfestet uten å putte det baki bilen..
S.Arnesen Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 At folk lar seg provosere av slike folk. Bare la han tro hva han vil, er ikke værre enn det...
muskla Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 heheh, godt poeng mister å provosere folk er hobbyen min, spesielt inne på dette forumet
Nytern Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Ok, folkens! Nå kødder vi ikke mer med "muskla". Han er faktisk ikke en man vil lage bråk med.. Fant dette profilbildet av han på et amerikansk bmw-forum Mitt råd til dere må være at dere roer dere ned litt før han squirter damene deres og gjør jobbene dere hater..
muskla Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 btw, jeg er 2,10 høy, 130kg og spiser bol til frokost
muskla Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 ja, tar deg lett bakfra ja om det er d du vil
Bmwfanatic Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Oida, kommer frem tendenser her som gjør att det er best å knipe godt igjen.. Såklart er han en stor mann, krever jo sitt å lette ut alt det han fjerner fra bilen, begynner jo å bli noen kilo det så
muskla Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 skal jeg ta deg bakfra sa du? med eller uten dildo?
muskla Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 du kan få lov til å ha en liten 3some med bmwfanatic og hoem, de sendte meg en pm og ville ha kuk
muskla Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 Fra: hoem (Online) Til: muskla (Online) Skrevet: Søn Jul 12, 2009 17:29 Tema: date? jeg ser at du referer til bruk av mannlig kjønnsorgan her inne på bimmers, og tenkte kansje at jeg er så heldig å ha funnet flere homofile som er bilinteressert isåfall, kunne vi ha møttes over en kopp kaffe på Onkels kansje?? du ser meg iallefall neppå kaja i kristiansund når jeg er ute å råner om kveldene med min 540 det sitter som regel gutter i baksetet så du vil kjenne meg igjen. håper vi kan bli bedre kjent, for det er veldig lenge siden jeg har hatt romanse med en gutt nå pm meg anytime
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå