Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig lettet bilen min røflig 800kg ettersom jeg satte fra meg hengeren nettopp! Pluss en 2-3kg mindre enn det og siden jeg også har tatt av avtagbare hengerfestet uten å putte det baki bilen..

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ok, folkens! Nå kødder vi ikke mer med "muskla". Han er faktisk ikke en man vil lage bråk med.. Fant dette profilbildet av han på et amerikansk bmw-forum :!:

mrmuscle04.jpg

Mitt råd til dere må være at dere roer dere ned litt før han squirter damene deres og gjør jobbene dere hater.. :lol:

Skrevet

Oida, kommer frem tendenser her som gjør att det er best å knipe godt igjen..

Såklart er han en stor mann, krever jo sitt å lette ut alt det han fjerner fra bilen, begynner jo å bli noen kilo det så :)

Skrevet

Fra: hoem (Online)

Til: muskla (Online)

Skrevet: Søn Jul 12, 2009 17:29

Tema: date?

jeg ser at du referer til bruk av mannlig kjønnsorgan her inne på bimmers, og tenkte kansje at jeg er så heldig å ha funnet flere homofile som er bilinteressert :) isåfall, kunne vi ha møttes over en kopp kaffe på Onkels kansje?? du ser meg iallefall neppå kaja i kristiansund når jeg er ute å råner om kveldene med min 540 ;) det sitter som regel gutter i baksetet så du vil kjenne meg igjen. håper vi kan bli bedre kjent, for det er veldig lenge siden jeg har hatt romanse med en gutt nå ;) pm meg anytime

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...