muskla Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 jepp, helt riktig ja d er d jeg er redd for ja, og da blir d plutselig en stygg banebil men helt klart, noen kilo her og noen kilo der kan plutselig merkes.. kan også plukke ut takluka da den er veldig tung på disse så tilbake til drift, hvor monterer man stabstag bak?? er det det samme som tårnstiver?
hagenisse Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Du har allerede et stabstag bak. Det er under bilen. Ikke det samme som tårnstag nei; disse har faktisk en funksjon
muskla Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 så når folk mener "skaff stabstag bak", så mener de egentlig bytt ut stabstaget bak til et stivere et?
hagenisse Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Hva folk generelt mener er ikke godt å si, men jeg skrev det iallefall spesifikt i første posten.
muskla Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 ja rikti tror nok jeg satser på litt vektreduksjon, chip, diffbrems, stivere stab, stivere understell + + så er vi i mål
muskla Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Skrevet Juli 10, 2009 til opplysning så har jeg nå ribbet bilen for nesten 200kg og har enda mer å gå på da jeg enda ikke har tatt ut takluke og skinnseter fremme.. men fyyyyy**** det ble en heeelt ny bil å kjøre helt andre kjøre egenskaper, bremser mye raskere og en sinnsyk forbedring i akselerasjon målet er å få den under 1500kg
Deep Dish Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Hva er det du har fjernet.??? 200kg vektreduksjon er vanvittig mye.!!
muskla Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Skrevet Juli 10, 2009 alt som går an å fjerne pluss litt til, listen er sykt lang for å si det sånn.. men det må sies at jeg hadde svintunge skinnseter og masse stereo! har også bygd eget eksos anlegg som er mye lettere bilen er så godt som ribba
hylle Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Bruk vekten hos bt som bevismateriale. jeg tror ikke på deg iallefall
Nytern Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Tipper han har jagd ut 14issene fra baksetet jeg..
muskla Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 stemmer nok dette ja, var på vekta både før og etter det må sies at suben veide nesten 100kilo da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå