316 Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 I retning Vålerbanen fra Elverum, i 60-sona ved Skjefstadfossen i Heradsbygda er det teknisk, radar og beltekontroll. Sto en E34 inne med prøveskilt da jeg kjørte forbi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Kom meg i forkjøpet, hehe Sto en gromgrom Impreza der når jeg kjørte tilbake, tror kanskje den ble igjen der (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Bra.. Har akkurat sagt fra vil vetu03 som er ved gjøvik.. Hadde vært kjempefint om denne ble oppdatert da han kommer til å bli ventende i hamar til ting har roa seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Be han svinge av til høyre ved Eid i Elverum. Etter han har kjørt over brua ved terningmoen... Kjører han vestsiden av glomma helt til Våler, så slipper han unna (!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Update! Be han avvente situasjonen. Rasteplassen er FULL av biler som har fått klippet skiltene sine. Patrulje er på vei på VESTSIDEN, mao IKKE KJØR NOE STED! Be han oppholde seg i Elverum, så kan jeg sie fra når kysten er klar!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Hva klipper de skilter for? Trodde man bare måtte møte på kontroll for tekniske ting. Dette gjør nok forresten at mange får enda mer respekt for politi og biltilsyn... way to go! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Klipper de skilter må de jo finne et eller annet på bilen som tilsier at den ikke er i forsvarlig stand eller om de spretter panser og ser etter ekstra sneglehus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Åssen er ståa mads? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Hvor "mye" skal egentlig til før de kan klippe? Er det slik at "små-ting" skal gjøres originalt igjen og vises på trafikk-stasjon? Og mer "alvorlige ting" fører til umiddelbar klipping av skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Har man ikke lovlig bil så har den ikke noe på veien å gjøre. Folk er passe naive hvis de tror det ikke er kontroller ved sånne arrangemang som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Det er veldig trist slik "krig-føring".. Det er faktisk en av grunnene til at jeg holder meg hjemme.. Nei jeg skjønner nå at jeg skal investere 5000 i hengerlappen og deretter låne trekkvogn og henger av onkel når jeg skal på gatebil.. Deretter skal jeg tjene meg steinrik på å hente og kjøre folk på hengern i hele torsdag og fredag.. 500 kroner turen, så slipper du tenke på kontroller;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Har man ikke lovlig bil så har den ikke noe på veien å gjøre.Folk er passe naive hvis de tror det ikke er kontroller ved sånne arrangemang som dette. Ble overrasket over hvor smertefritt det gikk til og fra Rudskogen. Hadde regnet med flere kontroller enn kun den ene som jeg hørte, om når det var på tide å vende Touringen hjem igjen på Søndagen. Så det er som du sier, må tenke på slikt i forkant. Er alltid en sjanse og ta og kjøre med bil som ikke er godkjent, spesielt til og fra arrangementer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Status: Komplett kaos. Tipper det var mellom 5 og 10 avskiltede biler der inne nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Ok. Akkurat snakket med vetu03. På vei fra hamar til elverum sitter det to politimenn i grøfta med noe som ligner på ett kamera med lang telelinse eventuelt en kikkert.. Det er ikke noe vanlig laser hvertfall, og det virker ikke som om det er fart de driver med siden de ikke har en patrulje som huker inn senere.. Er det mulig de sitter der å tar bilder? Eventuelt hva kan de gjøre med de bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 De mindre beryktede, men akk så fryktede gule og grå. Store blå er ingenting i forhold : ) Men akk så beryktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå