Gå til innhold

VIKTIG!!! Storkontroll pågår akkurat nå i retning Vålerbanen

316
 Share

Anbefalte innlegg

I retning Vålerbanen fra Elverum, i 60-sona ved Skjefstadfossen i Heradsbygda er det teknisk, radar og beltekontroll. Sto en E34 inne med prøveskilt da jeg kjørte forbi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Be han svinge av til høyre ved Eid i Elverum. Etter han har kjørt over brua ved terningmoen... Kjører han vestsiden av glomma helt til Våler, så slipper han unna (!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update! Be han avvente situasjonen. Rasteplassen er FULL av biler som har fått klippet skiltene sine. Patrulje er på vei på VESTSIDEN, mao IKKE KJØR NOE STED! Be han oppholde seg i Elverum, så kan jeg sie fra når kysten er klar!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man ikke lovlig bil så har den ikke noe på veien å gjøre.

Folk er passe naive hvis de tror det ikke er kontroller ved sånne arrangemang som dette. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig trist slik "krig-føring"..

Det er faktisk en av grunnene til at jeg holder meg hjemme.. Nei jeg skjønner nå at jeg skal investere 5000 i hengerlappen og deretter låne trekkvogn og henger av onkel når jeg skal på gatebil.. Deretter skal jeg tjene meg steinrik på å hente og kjøre folk på hengern i hele torsdag og fredag.. 500 kroner turen, så slipper du tenke på kontroller;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man ikke lovlig bil så har den ikke noe på veien å gjøre.

Folk er passe naive hvis de tror det ikke er kontroller ved sånne arrangemang som dette. :roll:

Ble overrasket over hvor smertefritt det gikk til og fra Rudskogen. Hadde regnet med flere kontroller enn kun den ene som jeg hørte, om når det var på tide å vende Touringen hjem igjen på Søndagen. Så det er som du sier, må tenke på slikt i forkant. Er alltid en sjanse og ta og kjøre med bil som ikke er godkjent, spesielt til og fra arrangementer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Akkurat snakket med vetu03. På vei fra hamar til elverum sitter det to politimenn i grøfta med noe som ligner på ett kamera med lang telelinse eventuelt en kikkert.. Det er ikke noe vanlig laser hvertfall, og det virker ikke som om det er fart de driver med siden de ikke har en patrulje som huker inn senere..

Er det mulig de sitter der å tar bilder? Eventuelt hva kan de gjøre med de bildene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...