316 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 Da er trønderen i Audien med 20" felgene trygt geleidet inn på campingplassen. !
jon///M Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 godt marius kom seg trygt inn. hadde blitt lang tur hjem vist bilen ble avskiltet
Jay-O Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Noen her som har blitt stoppa og kommet gjennom? Hva ser de etter? Hvor grundige er de liksom? Har 10mm spacere bak, KN filter og chip... Og ofc panseret lyser det råner av...
oddis Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Til de som fortsatt tror godt om Biltilsyn og Politi, tro om igjen. Dere burde ta dere en tur selv, og se hvordan disse folkene opererer her nede nå. Det er på grensen til krigføring ala spesialstyrkene, men med mye mindre taktisk kløkt dog. Sto ihvertfall minst 10 biler uten skilt på rasteplassen ved Skjefstadfossen. Skulle lagd stickers og satt på bilene, for å markert ovenfor alle hva vi synes om deres fremferd. Forundrer meg ikke om noen snart setter fyr på Husumvekta..
Rune B. Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Trengte ikke akkurat å si hvilken vei de kjørte da, du vet aldri hvilken etat som er inne her og leser. Til plugg69: Kan prøve på det, ja. Har du et telefonnummer jeg kan få lov til å ringe deg på? Skal opp dit i morra, og er ikke hypp på å bli stoppa med bilen=) Mvh
jon///M Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 hah.. hva tror du jeg får som er på ferie.. hehe, ja det er "litt" lenger til mo jah. hehe virker som du har en tøff bil. skulle du få tid til og svinge innom verdal slik at vi trøndere kan besku sleden så er det bare å ta kontakt. en aldri så lite photo shot kan også arangeres:)
Jay-O Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Kan lage stickers jeg og ta med. Hva skal det stå? "Ikke stop meg, bare på vei til Gatebil er jeg!"?
Jay-O Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Trengte ikke akkurat å si hvilken vei de kjørte da, du vet aldri hvilken etat som er inne her og leser. Til plugg69: Kan prøve på det, ja. Har du et telefonnummer jeg kan få lov til å ringe deg på? Skal opp dit i morra, og er ikke hypp på å bli stoppa med bilen=) Mvh Du hadde vært grei hadde du sendt PM med nummer til meg og. Ringer nok ikke, men SMS er vel lettere for deg? Kommer mot kveldinga imorgen...
oddis Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Kan lage stickers jeg og ta med. Hva skal det stå? "Ikke stop meg, bare på vei til Gatebil er jeg!"? "Jeg er tyngre kriminell - jeg skal på Gatebil"
oddis Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Trengte ikke akkurat å si hvilken vei de kjørte da, du vet aldri hvilken etat som er inne her og leser. Til plugg69: Kan prøve på det, ja. Har du et telefonnummer jeg kan få lov til å ringe deg på? Skal opp dit i morra, og er ikke hypp på å bli stoppa med bilen=) Mvh Med den bilen din hadde jeg rett og slett ikke tatt sjansen. Ha med deg recon bil som kjører foran (helst to biler). Vi kjenner jo til en bakvei fra Elverum, som er real omvei. Men der er det null snut. Også er den ikke så veldig moro for lave biler.
B3KK15 Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Lurer på om svenske biler kan få mangellapper etc i norge?
Rune B. Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Trengte ikke akkurat å si hvilken vei de kjørte da, du vet aldri hvilken etat som er inne her og leser. Til plugg69: Kan prøve på det, ja. Har du et telefonnummer jeg kan få lov til å ringe deg på? Skal opp dit i morra, og er ikke hypp på å bli stoppa med bilen=) Mvh Med den bilen din hadde jeg rett og slett ikke tatt sjansen. Ha med deg recon bil som kjører foran (helst to biler). Vi kjenner jo til en bakvei fra Elverum, som er real omvei. Men der er det null snut. Også er den ikke så veldig moro for lave biler. Du sier noe. Jeg får sende Trond 10min foran sånn at han kan si ifra om det skulle være noe. Vi er der rundt kl 09. på lørdagsmorran tenker jeg. Faen til greier altså. Man er liksom samfunnsfiende nr 1. bare man har senk og store hjul. Får følge med her for å se an ting. Er det noen veier vi kunne plotta inn på GPS som kan funke da tro? Eneste veien jeg veit om som er litt alternativ er den fra Shell stasjonen der man havner ut bak banen liksom. Men det er vel farlig å skrive for mye her inne. Sitter sikkert en overtidsbetalt kukksugende snut og sjekker alt på diverse forumer nå tenker jeg.
oddis Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Dra enda tidligere om morgenen! Problemet er uansett hva dere gjør nettopp at: Man vet aldri hvor Biltilsynet velger å stå. Så i prinsipp kan man ha kjørt omvei på X antall mil "forjeves". Hjelper liksom pent lite om de står og fysisk blokkerer ALLE 5 innfartsveiene. To kompiser av meg har satt opp webkamera av to strategiske steder langs en viss vei, og de skulle umiddelbart hyle ut på SMS om det var kontrollansamling. Jeg hyler videre så fort jeg vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå