Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt Oslo-innvandrer-eksempel var et latterliggjørende overdrevet eksempel fra min side over hvordan jeg føler vi blir behandlet. Derav også smileyen jeg hadde bak. En slags latterlig fiktiv sammenlikning.

Jeg laget den så åpenbar at enhver forstår sarkasmen i den, til og med du. Men du skal jo hakke (les, komme med unødvendige fakta som alle vet). Enkelte ganger lurer jeg på om det er en bevisst måte fra din side å få klemt inn et innlegg.. (Du trenger ikke svare!).

Hvis jeg sier til deg at jeg ler så jeg griner, vil du kontre med at jeg ikke griner, bare ler.. Eller at jeg sier du har mugg bak øra, og du kontrer med at mugg bak øra ikke er teknisk mulig og ber meg vise deg det og samtidig komme med en skriftelig redegjørelse på at mugg bak øra er teknisk mulig.

I dagens samfunn kalles det så mangt; ironi, sarkasme, latterligjøring - velg selv.

Og der vil jeg stoppe denne diskusjonen . Denne tråden begynner å skifte tema, og jeg er medskyldig i det, så herved setter jeg en stopper for mitt bidrag i off topic debatten oddis vs Galro. Med mindre noen vil skille ut tråden eller fortsette diskusjoen med meg på PM får være opp til dem.

• Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

... Men du synes likevel det er tåpelig å poengtere at det nettopp blir foretatt kontroller på ulovlig innvandring på samme måte (og som regel samtidig) som med ulovlig biler, når du trekker det frem i tråden som et sarkastiskt eksempel på forskjellene?

Jaja.

Skrevet

At de sperrer ned Oslo som de gjør med området her gjorde de ikke engang da Bush var på besøk! Ta deg en tur i helga, og se det med egne øyne.

Du forstår poenget mitt, og jeg forstår ditt. Men vi står der vi står. Da sier jeg slutt for andre gang, og skal prøve å la det bli med det.

Skrevet

Nei, jeg sa jo de gjorde på samme måte og samtidig som når de undersøkte biler; Jeg har enda til gode å se hele Oslo bli sperret for å ha teknisk kontroll.

:)

Skrevet

Ny sms: "Møtte 3 snutbiler på østerdalsveien rett før rena, retning elverum". Altså RV3.

De kommer fra alle distrikter nå ja :?

Galro; søk deg inn som gjest på Rikets røst. Du er kjempemorsom, og ikke et dugg oversaklig og kjedelig :D

Skrevet

Ja, ler litt jeg og - men legg nå den diskusjonen død, for her er det viktigere med oppdateringer. Hvordan ser det ut nå? Hvor lenge holdt de på igår kveld?

Skrevet

har enda forferdelig lyst.. men vet ikke helt åssen det går med fire kantslitte dekk.. har riktignok snudd dem så kanten er ut for å ha mer å slite på, men.. er litt treg med å få tatt 4hjulskontroll..

Skrevet
Fornuftig bruk av ressurser må jeg si! Om jeg tar skiltne av bilen der den står oppe på hengeren kan de vel ikke si noe?

Hilsen Trond

Nope... Ingen i området som vil tjene penger? Kjøre Elverum - Vålerbanen?

Skrevet

trond, har du lappen på henger? bare lurer i tilfelle du ikke tenker på det. hehe

om du tar av skiltene å ikke legger dem åpentlyst i setet så skal de ikke kunne si noe, men til gjengjeld virker det som de kikker på alt så pass på at alle lys på hengern etc er i orden da og at du ikke kjører firmabil for da skattlegger de deg sikkert 100k :)

Skrevet
Fornuftig bruk av ressurser må jeg si! Om jeg tar skiltne av bilen der den står oppe på hengeren kan de vel ikke si noe?

Hilsen Trond

Nope... Ingen i området som vil tjene penger? Kjøre Elverum - Vålerbanen?

Ingen kontroll der de holdt til i går i hvertfall... Da er det bare halvveis igjen. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...