hylle Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Tror ikke så mange her inne har så mye og frykte for den kontrollen uansett.. De gir vel langt faen i en e36 med større felger enn en supra med 600hk +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Det blir jo det samme som å si at "ikke kjør for fort da, så blir du ikke tatt". Ja...? Det er jo sånn. Man vet jo at har en viss risiko for å bli tatt hvis man kjører for fort. Takler man ikke det, så får man la være... Ingen dør av litt xenon, solfilm eller større felger + senk. Nope, men alt det er mulig å få godkjent også. At reglene og håndhevelsen av dem kan være hinsides all fornuft er mulig, men det har ingenting med disse kontrollene å gjøre. Jo, for det har med prioriteringer og gjøre. At du blir tatt på e18 i 120 i 100-sonen er visst viktigere enn å oppklare anmeldelser idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Det blir jo det samme som å si at "ikke kjør for fort da, så blir du ikke tatt". Ja...? Det er jo sånn. Man vet jo at har en viss risiko for å bli tatt hvis man kjører for fort. Takler man ikke det, så får man la være... Ingen dør av litt xenon, solfilm eller større felger + senk. Nope, men alt det er mulig å få godkjent også. At reglene og håndhevelsen av dem kan være hinsides all fornuft er mulig, men det har ingenting med disse kontrollene å gjøre. Jo, for det har med prioriteringer og gjøre. At du blir tatt på e18 i 120 i 100-sonen er visst viktigere enn å oppklare anmeldelser idag. word Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Jo, for det har med prioriteringer og gjøre. At du blir tatt på e18 i 120 i 100-sonen er visst viktigere enn å oppklare anmeldelser idag. Man kan alltids diskutere ressursbruken, og jeg er enig i at det burde jobbes for oppklare annen kriminalitet og (selv om ikke en anmeldese nødvendigvis tilsvarer et lovbrudd slik jeg har forklart før). Likevel så er det politiets oppgave å håndheve begge deler. For de som ikke finner seg i å bli irettesatt, kan de velge å ikke bryte reglene slik som Hagenisse riktig skriver - ja, det gjelder også de som kjører for fort (inklusivt meg). til generell informasjon: fy fader jeg blir FLAU når jeg leser det galro skriver, men det er ikke noe nytt at samfunnet blir degenerert med slike avvikere lenger.. se bare på fjortisene som vokser opp nå, det er jo ikke et normalt menneske uten strikker i buksa eller bæsj i fjeset. Er dette et resultat av "serenity now"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 At de sperrer ned Oslo som de gjør med området her gjorde de ikke engang da Bush var på besøk! Oddis da. Bush har vel ikke vært på besøk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 HAlo allesammen.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1255646#1255646 på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Oddis da. Bush har vel ikke vært på besøk her Mente han var her i mai/juni skillet i 03.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Er det noen som har oversikt over hva som skjer der oppe nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 tror biltilsynet til og med har benk på østsiden av glomma mellom våler og elverum. Hva jeg har hørt hvertfall. det er sykt sykt! eller en dårlig spøk. møtte også en biltilsynet bil mellom løten og våler på vestsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Benk? Har ikke sett noen benk der, men det er godt mulig... Storkontroll på samme sted i dag også. Ca 10 avskiltede biler. God utteling for satan i dag også, får vel overtid og regntillegg og alt mulig rart nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Benk? Har ikke sett noen benk der, men det er godt mulig... Storkontroll på samme sted i dag også. Ca 10 avskiltede biler. God utteling for satan i dag også, får vel overtid og regntillegg og alt mulig rart nå! seff gjør de det.. latterlig folk som har sendt de ut på oppdrag. Hørte om en benk ja. høres jo litt merkelig ut, men var det jeg hørte.. da går de hvertfall 100skritt for langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Hørte om en benk ja. høres jo litt merkelig ut, men var det jeg hørte.. da går de hvertfall 100skritt for langt Kansje de har lånt Dynomet'n som biltilsynet i Sør-Trøndelag disponerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Hørte om en benk ja. høres jo litt merkelig ut, men var det jeg hørte.. da går de hvertfall 100skritt for langt Kansje de har lånt Dynomet'n som biltilsynet i Sør-Trøndelag disponerer? ja de gjør vel dette koste hva det koste vil :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Nå står det en arme av politi og BT mellom Elverum og Løten. Skiltene forsvinner som fluer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 gla jeg ikke dro dit iallfall da.. forferdelig dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå