Gå til innhold

VIKTIG!!! Storkontroll pågår akkurat nå i retning Vålerbanen

316
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det blir jo det samme som å si at "ikke kjør for fort da, så blir du ikke tatt".

Ja...? :roll: Det er jo sånn. Man vet jo at har en viss risiko for å bli tatt hvis man kjører for fort. Takler man ikke det, så får man la være...

Ingen dør av litt xenon, solfilm eller større felger + senk.

Nope, men alt det er mulig å få godkjent også. At reglene og håndhevelsen av dem kan være hinsides all fornuft er mulig, men det har ingenting med disse kontrollene å gjøre.

Jo, for det har med prioriteringer og gjøre. At du blir tatt på e18 i 120 i 100-sonen er visst viktigere enn å oppklare anmeldelser idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo det samme som å si at "ikke kjør for fort da, så blir du ikke tatt".

Ja...? :roll: Det er jo sånn. Man vet jo at har en viss risiko for å bli tatt hvis man kjører for fort. Takler man ikke det, så får man la være...

Ingen dør av litt xenon, solfilm eller større felger + senk.

Nope, men alt det er mulig å få godkjent også. At reglene og håndhevelsen av dem kan være hinsides all fornuft er mulig, men det har ingenting med disse kontrollene å gjøre.

Jo, for det har med prioriteringer og gjøre. At du blir tatt på e18 i 120 i 100-sonen er visst viktigere enn å oppklare anmeldelser idag.

word

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan alltids diskutere ressursbruken, og jeg er enig i at det burde jobbes for oppklare annen kriminalitet og (selv om ikke en anmeldese nødvendigvis tilsvarer et lovbrudd slik jeg har forklart før). Likevel så er det politiets oppgave å håndheve begge deler. For de som ikke finner seg i å bli irettesatt, kan de velge å ikke bryte reglene slik som Hagenisse riktig skriver - ja, det gjelder også de som kjører for fort (inklusivt meg).

til generell informasjon: fy fader jeg blir FLAU når jeg leser det galro skriver, men det er ikke noe nytt at samfunnet blir degenerert med slike avvikere lenger.. se bare på fjortisene som vokser opp nå, det er jo ikke et normalt menneske uten strikker i buksa eller bæsj i fjeset.

Er dette et resultat av "serenity now"?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benk? Har ikke sett noen benk der, men det er godt mulig... Storkontroll på samme sted i dag også. Ca 10 avskiltede biler. God utteling for satan i dag også, får vel overtid og regntillegg og alt mulig rart nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benk? Har ikke sett noen benk der, men det er godt mulig... Storkontroll på samme sted i dag også. Ca 10 avskiltede biler. God utteling for satan i dag også, får vel overtid og regntillegg og alt mulig rart nå!

seff gjør de det.. latterlig folk som har sendt de ut på oppdrag.:(

Hørte om en benk ja. høres jo litt merkelig ut, men var det jeg hørte.. da går de hvertfall 100skritt for langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...