316 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Å kjøre en 100% lovlig, uskyld bil et stykke i forveien er ingen dum idè... Det er etter hva jeg kan forstå, umulig å forutse hvor disse kontrollene finner sted. Jeg har en del på programmet i morgen, men melder i fra sporadisk om jeg ser noe møkkavirksomhet fra statens fittetilsyn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Facebook gruppe jeg lagde i forbindelse med festivalen.Myntet på våre overformyndere. http://www.facebook.com/groups/edit.php ... 443&ref=nf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 hadde vært kult med den værste rånetralla som hadde ALT godkjent, og ta turen innom der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Kjenner jeg de voldtatte BT arbeiderne så sender de vel alle som joiner gruppa et brev med inkalling til teknisk kontroll. WAY TO GO BT kara. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Her var det en som hadde lik iq som sine motmenn. http://www.ostlendingen.no/article/2009 ... 28767/1108 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Her var det en som hadde lik iq som sine motmenn.http://www.ostlendingen.no/article/2009 ... 28767/1108 HAHAHAHA... Litt nervøs for et eller annet? Har jo ikke noe sææærlig dokumentasjon på både han og bilen da. Glupt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Tipper han var rusa på tyngre stoffer, og ville ungå å avlegge blodprøve. Hører også at Riksvei 210 er på grensen til å må stenges pga. store vannmasser. Altså, vestideveien fra Elverum til Våler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Hvor i all verden er de vannmassene? Veien var helt grei, med unntak av et fåtall steder hvor det hadde gravd littegrann. Hvis den er på grensen til å bli stengt, så bør de faen meg ta en titt på E6 nord for Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 i Dumpen på den lange strekka før du kommer inn i Våler kommune. Også var det antydninger oppe ved Vester/øster(?)haug. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Politiet beskriver oppførselen som mindre intelligent. Fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 enig den var fin.. men hvor dum er du når du stikker av etter å ha levert fra deg førerkort og vognkort ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Stod ikke fremst i køen da iq'en ble delt ut iallefall..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Stod ikke fremst i køen da iq'en ble delt ut iallefall..! Misse heile greia og var å plokke opp det siste lille fra containerne i bakgata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Politiet beskriver oppførselen som mindre intelligent. Fantastisk. Hehe... Kom til å tenke på en bekjent av meg fra de "yngre" dager... Han ble stoppet av politet for n'te gang, og ble spurt om han var født "på tverra"... Han hadde ikke rundet en sving på "normal" måte de to første årene han hadde lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=568011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå