PenguiN- Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Ah okei, ja mulig den den har litt mer historie bak seg enn jeg var klar over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 En strøken og original bil er mye mer imponerende enn en 5-10 år gammel E46 med masse styling selv om det også er pent Gratulerer med et skikkelig funn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Du kan jo se for deg muligheten du har til finne og få kjøpt en E46 av den råest typen som er som rett ut fra samlebåndet om 25 år. De vokser sikkert på trær Om du tar vare på den du har sånn som Arne har tatt vare på sin bil ville sikkert noen ha vist deg litt respekt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Åååh, drømmebil! Skulle ønske E30n min var like strøken, den har jo ikke gått så mye lenger og har bare hatt en eier den og Men på en måte er det litt greit at den ikke er det. Det er litt hyggelig å kunne bruke bilen i ny og ne også. Men for all del! Jeg er kjempeglad at den der endte hos en skikkelig entusiast. Hold den original, og kjør den kun i godvær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Du var innom stenshagen med den bilen på mandag? Så meget fin ut. Var en liten tur ute å tittet. Kan skrive under på at den så MEGET fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Synes det var en fin og meget strøken 3 serie, er ikke sjalu nei. Da er du i tilfelle den eneste i denne tråden tror jeg Helt utrolig! Kan ikke få sagt det nokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 img]http://images.bimmers.no/files/yeo4m9gg0bq7xsd1i0o5.jpg Hmm.... noe som ikke funker her. Kommer mer bilder senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Hmm.... noe som ikke funker her. Kommer mer bilder senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Super fin du har finni deg! Virker som det er unødvendig å si at du må ta godt vare på den. Jeg synes ikke det hadde gjort noe om du slenger på Alpina senkesett og 15" Alpina hjul. Men hold deg unna spoilere av noe salg, det er ikke så lett å gjøre "godt" igjen om du skulle angre. Artig at det stadig dukker opp smykker av gamle gode E21 som jo er den absolutt kuleste 3-serien. PS: De eksosstussene BMW har laga der, det er kunst på høyt nivå! Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå