ESveen Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Skrevet Juli 23, 2009 Jeg kommer. På lånke sist telte vi 50 biler. På vårpussetreffet tellte vi rundt 60. Så 2-3 biler er litt overdrevet Marcus Men det har vært dårlig på bimmers treffene i det siste.
Olelink Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 Jeg og Jon///M kommer i GT'n, såsant jeg får prøveskilt på da. Om ikke det blir prøveskilt på GT'n så er det mulig vi tar en tur allikevell med Jon's touring, dog da ikke for å kjøre på bane.
Armanic Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Men, hvordan blir det med oppmøte til felleskjøring?
ESveen Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 Felleskjøring blir som følgende: Det blir som Armanic foreslo: Møteplass: Statoil på klett Oppmøte: 07:15 Avreise: 07:30 Stopp på turen: Orkanger: Liten tissepause på shellen der. Kyrkseterøra: En liten tissepause på den nedlagte bensinstasjonen der. Hitra: Stop på Fillan, kan også stoppe rett etter tunellen hvis noen trenger påfyll på fludiumtanken. Men husk å ta med kontanter, vi har ingen terminal der. Dette både for inngang og mat/drikke. Det blir solgt pølser og brus.
PenguiN- Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Ålreit! helvette, jeg KREVER å få sitte på noen som skal kjøre på banen der borte..! aldri sittet på på banekjøring hehe!
ESveen Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 EirikL satt på med en porche på Lånke sist. Hadde ett bra glis da. Ellers satt jeg på en E30 M3 med skikkelig sjåfør i fjor. Det var bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå