Sperre Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Har akkurat skaffet meg en ny BMW og denne gangen har jeg valgt BMW 325DA Coupè M-Sport. Bilen er en herlig kjøremaskin ! Bilder, informasjon og planer vil komme senere, men nå har jeg et par spørsmål til dere : Fikk et tilbud av Ultimo som mente at de kunne ta ut 25% mer effekt fra motoren. Så noen spørsmål : Noen som har erfaringer med ultimo ? Egne erfaringer med chiptuning ? Anbefallinger av andre selskaper som driver med chiptining ? Og et annet spørmål, for et par år tilbake nevnte Gunnar noe om at man kunne få seg skiltplater fra bimmer.no. Lurer på om disse er å få tak i den dag i dag ? Og om de passer til den nye skiltypen ? Mvh Ola
chiller Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Anbefallinger av andre selskaper som driver med chiptining ? http://esstuning.com/ har jeg hørt mye bra om når det gjelder bmw og tuning. Aldri prøvd de selv dog.
Geir Anders Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Tørr du dette da? Statens Vegvesen har jo gått ut i avisen om at de skal hanke inn folk som driver med chiptrimming med den nye rulla dems! Husk at du blir en fare for andre trafikanter og deg selv med så mye ekstra hestekrefeter under panseret! Fra spøk til revolver, ESS har godt rykte og vet hva de driver med. Go for it!
Sperre Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 Jeg skal nå forklare de litt når de eventuelt stopper meg. Makan til håpløs regel skal man lete lenge etter. Den kunne vert et bra tiltak, men når de har de motivene er det bare latterlig ! Skal sjekke ut ESS, takk for svar =)
vegard89 Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Har akkurat skaffet meg en ny BMW og denne gangen har jeg valgt BMW 325DA Coupè M-Sport. Bilen er en herlig kjøremaskin ! Bilder, informasjon og planer vil komme senere, men nå har jeg et par spørsmål til dere : Fikk et tilbud av Ultimo som mente at de kunne ta ut 25% mer effekt fra motoren. Så noen spørsmål : Noen som har erfaringer med ultimo ? Egne erfaringer med chiptuning ? Anbefallinger av andre selskaper som driver med chiptining ? Og et annet spørmål, for et par år tilbake nevnte Gunnar noe om at man kunne få seg skiltplater fra bimmer.no. Lurer på om disse er å få tak i den dag i dag ? Og om de passer til den nye skiltypen ? Mvh Ola Ultimo er ikke noe bad valg det:)
furis81 Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 pdc fra BSR?? legg til mod og ta vekk mod når du vil..
Sperre Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 pdc fra BSR??legg til mod og ta vekk mod når du vil.. Sjekket det litt på siden deres, har du egne erfaringer med produktet `?
furis81 Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 chippet en audi a6 1.8t med deres lodde chip... kjempe fornøyd... dette skulle gi 12-13 hk mere enn vanlige chipper.. ingen erfaring med pdc men folk som har skryter av denne..
Sperre Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 Kommer nok til å se nærmere på BSR, takk for tilbakemeldinga
Gjest Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Hartge,ac-s er bra produkter som opprettholder evt garanti.. aldri noe tull..aldri noe krøll.. testet i laaang tid før det kom på markedet.
caaatooo Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Jeg ville definitivt handlet tuning hos Hartge, AC Schnitzer eller Hamann (hvis de har noe). ESS er heller ikke et dårlig alternativ. Å kjøpe tuning hos "de store" gir en ekstra trygghet om at produktet er utprøvd og fungerer tilfredsstillende, selv om det koster noe mer.. Hartge hadde i alle fall tidligere chip til 325d som økte effekten fra 197 hk til 272 hk, dvs. tilsvarende som for en chippet 330d. Husker ikke økningen i nm, men den var også imponerende
Sperre Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 Jeg ville definitivt handlet tuning hos Hartge, AC Schnitzer eller Hamann (hvis de har noe). ESS er heller ikke et dårlig alternativ. Å kjøpe tuning hos "de store" gir en ekstra trygghet om at produktet er utprøvd og fungerer tilfredsstillende, selv om det koster noe mer.. Hartge hadde i alle fall tidligere chip til 325d som økte effekten fra 197 hk til 272 hk, dvs. tilsvarende som for en chippet 330d. Husker ikke økningen i nm, men den var også imponerende Hos Hartage tuning fant denne chippen, ser og høres mer realistisk ut med 20-25% effekt økning enn 30-35% økning som du skriver ? Men på en annen side er det vel samme motor i 325 som i 330 ? Eller tar jeg feil der også ?
Torbjørn E39 Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Jeg har selv startet med tuning i Midt-Norge og nettopp da for Ultimo. Snakket mye med Trond før jeg startet for de og de innehar mye kunnskap om tuning både bensin, diesel biler med/uten turbo. At den du velger er seriøs betyr mye. De tar også vare på orginal programvare for din bil i tilfelle du skulle sette bilen orginal igjen. Bilen testkjøres etter tuning for sjekk at alt er ok, og som de sier no cure no pay.
Sperre Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 Jeg har selv startet med tuning i Midt-Norge og nettopp da for Ultimo. Snakket mye med Trond før jeg startet for de og de innehar mye kunnskap om tuning både bensin, diesel biler med/uten turbo. At den du velger er seriøs betyr mye.De tar også vare på orginal programvare for din bil i tilfelle du skulle sette bilen orginal igjen. Bilen testkjøres etter tuning for sjekk at alt er ok, og som de sier no cure no pay. Skal høre mer med Ultimo, etter som jeg forstod på mailen hadde de ferie frem til August. Har snakket litt med Trond Ødegård så skal ta opp kontakten igjen etter ferien min.
jeh Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 noe nytt her da , er det blitt noe programering på deg har selv samme motor kan på det varmeste anbefale ess kjempe fornøyd nesten som og få igjen en annen bil ,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå