Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Service i Sverige er knall. Anbefales. Tok insp. 2 på 520'n i Skellefteå i sommer og fikk de til å bytte olje på girkasse og diff i tillegg siden det ikke er en del av servicen. 800 kr inkl olje tok de for det :lol:

Gratis leiebil fikk jeg også og selvfølgelig BMW ;)

Vet man sparer penger på service i Sverige, men bare husk at i Sverige er det kun 2 års reklamasjon. I Norge er det 5 :)

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hmm, finnes det ikke et BMW verksted i Sverige som ligger litt nærmere Trondheim. Skellefteå er jo litt langt unna :-)

Når det gjelder reklamasjon på 2 år i Sverige mot 5 år her i Norge, så var det et godt poeng som en må ta hensyn til. Ved vanlig service og flushing av girkasse o.l. så har det ingen hensikt med noe mer enn 2 år som jeg ser det, men ved bytte av motor, girkasse og slike ting så må en tenke seg om.

Martin

Skrevet

Er vel ingen som reklamerer på vanlig service flere år i etterkant vel? Må i tilfelle være på større operasjoner som mandresen over her nevner.

Vil tro det ligger et merkeverksted i Sverige som er nærmere Trondheim, men for meg er Skellefteå nærmest. Et tips er å gå inn på bmw.se og søk etter forhandlere i det distriktet som har geografisk nærhet med Trondheim. Bare finn ut på forhånd hva tilsvarende fylke i Sverige heter.

Skrevet
Er vel ingen som reklamerer på vanlig service flere år i etterkant vel? Må i tilfelle være på større operasjoner som mandresen over her nevner.

Det er nok sant det, men er greit å være klar over at det er forskjell på reklamasjon mellom Norge og Sverige.

Skrevet

Problemet til Strandveien Auto er at de ikke lakkerer selv. Det vil jeg si er det største problemet der.

Jeg vil også si at det er utrolig mange hyggelige mennesker oppå der :- )

Alle kan få en dårlig erfaring med et firma. Jeg jobber ikke så langt unna Strandveien, på Nardo bil. Vi har også folk som ikke er fornøyd.

Men, til dere som jobber oppå der;

Tror det blir litt feil av dere å snakke "for" firmaet til han Krogstad. Det blir vell deres egne meninger!

Men og svarteliste Strandveien for noen bummerter blir helt feil !

Takk for meg !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...