LarsGøran Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Fikk tatt ett par kjappe bilder av kjerra etter en liten kattevask... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Så veldig bra ut den...akkurat lik min . Har du nettopp handlet? Hadde gjort seg med noen flere bilder av bilen i bedre lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsGøran Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Hei du. Vi fikk vel bilen hjem på tunet i midten av mars, så har fått hatt den litt. Er veldig fornøyd ihvertfall! Gratulerer selv med fet bil! Flere bilder kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Liker disse bilene! Utrolig tøffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Hei du. Vi fikk vel bilen hjem på tunet i midten av mars, så har fått hatt den litt. Er veldig fornøyd ihvertfall!Gratulerer selv med fet bil! Flere bilder kommer... Hmm....venter på bilder LarsGøran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Du har ihvertfall gjort det riktige, kjøpt en 2004 modell! Slik jeg forstår det er kvaliteten på 2004 og oppover markant bedre enn tidligere modeller. Synd at prisen på 2004 modeller stiger såpass markant i forhold til feks 02 og 03 modeller. Hvis ikke hadde jeg nok kjørt rundt i en X5 3,0d 04 modell selv. Flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsGøran Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Tatt i vårsola hjemme, ikke helt ren dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Skikkelig fin bil Du jobber ikke tilfeldigvis i Posten? Ser litt lenger opp i tråden her at du står parkert ved en lastebil fra Posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Gratulerer med en nydelig bil Min far har en maken med sort metallic og beige interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsGøran Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Skikkelig fin bil Du jobber ikke tilfeldigvis i Posten? Ser litt lenger opp i tråden her at du står parkert ved en lastebil fra Posten. Gjør det vettu, på Borgeskogen Stokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Skikkelig fin bil Du jobber ikke tilfeldigvis i Posten? Ser litt lenger opp i tråden her at du står parkert ved en lastebil fra Posten. Gjør det vettu, på Borgeskogen Stokke. Synes jeg dro kjensel på ett Bussbygg skap i bakggrunnen der. Jobber på Bussbygg skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsGøran Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Aha, Bussbygg er det beste!!! Vi får Istrail påbygg på de nye bilene våres, gleder oss ikke til det nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Aha, Bussbygg er det beste!!!Vi får Istrail påbygg på de nye bilene våres, gleder oss ikke til det nei.. Hehe, det var nå godt å høre da Får håpe det blir en totalt dyrere løsning for Posten å kjøpe billigere påbygg da, så det blir Bussbygg igjen senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Tøff bil, gratulerer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Sånn har jeg og:-) Pen bil! Hvordan liker du kombinasjonen, Sterlinggrå og grått skinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå