skrape Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Reiser oppover til Oslo noen dager med dama og trenger forslag til hvor jeg kan parkere bilen min fire døgn. Skal bo på plaza (1000,- for å parkere fire døgn mener jeg er dyrt, men prisene ligger vel på det nivået?) Vil helst at bilen skal stå trygt under tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Ligger nok rundt den prisen hvis du skal stå inne i parkeringshus i sentrum. Oslo city parkeringshus f.eks tar ca 275,- døgnet mener jeg og huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Kan du ikke høre med KingB på forumet, kansje han kan ordne en hyggelig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 sist jeg parkerte i oslo var i 2004. da kostet det 11 kr for 15 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Hvis man kjører litt ut av selve sentrum (der Plaza ligger) kan man parkere gratis langs villaveier. Følger man forstadsbanene er det en smal sak å ta bane eller trikk inn til sentrum igjen (10-15 minutter) og de går nesten alle sammen forbi Plaza. I et rolig villastrøk (spesielt vest i byen) står bilen normalt nogenlunde trygt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 eurpark, grønlands torg (5min fra plaza) slipper du unna med 780,- eller noe for den perioden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Parkering på bevoktet og innelåst område på Skøyen Maritim koster 300kr året. Du tegner medlemsskap og kan stå der så mye og så ofte du vil for 300kr.. Da tar du bare buss 30 Nydalen fra Bygdøy som går inn Karl Johan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 når er det du skal oppover da? skal se om jeg ikke kan hjelpe deg litt. Kan ikke garantere noe, Må du ha tilgang til bilen når du er her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 rett ved T-banen på Smestad er det gratis langs veien. Nesten alltid ledig plass der. Så syd-siden av t-baen. Du kjører ring 3 mot sinsen, kjører av mot smestad, tar første til høyre etter avkjøringen fra ringveien, så første til venstre igjen. Der har jeg stått mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Jeg har en ledig utendørs parkeringsplass 11 minutter med trikk fra Glassmagasinet i sentrum. Stillestående bil på den ene siden og pertentlig sjåfør på andre siden Ikke vært innbrudd eller skader der de siste 8-10 årene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Jeg parkerte selv på Plaza sist uke, og vil veldig gjerne anbefale det! Greit nok, koster litt men da er du 100% sikker på at den står sikkert! Trenger ikke gå å bekymre deg mens dama shopper "litt"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Parkering på bevoktet og innelåst område på Skøyen Maritim koster 300kr året. Du tegner medlemsskap og kan stå der så mye og så ofte du vil for 300kr.. Da tar du bare buss 30 Nydalen fra Bygdøy som går inn Karl Johan. Hørtes merkelig billig ut. Hvordan kommer jeg i kontakt me de? Takk for mange gode forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Nyegaard Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Det går som regel også greit å parkere på majorstuen, langs veien opp forbi chateu neuff der (sikkert skrevet feil). Personlig ville jeg nok bare tatt de 1000,- på Plaza da det uten sidestykke er det enkleste du kan gjøre om du skal bo der . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Parkering på bevoktet og innelåst område på Skøyen Maritim koster 300kr året. Du tegner medlemsskap og kan stå der så mye og så ofte du vil for 300kr.. Da tar du bare buss 30 Nydalen fra Bygdøy som går inn Karl Johan. Hørtes merkelig billig ut. Hvordan kommer jeg i kontakt me de? Takk for mange gode forslag Ja, det er ikke så ille. Jeg skulle gjerne ha lånt deg mitt parkeringskort, men er avhengig av det når jeg reiser ut med båten til helga. Jeg ser imidlertid på lappen at du må være medlem av en av båtforeningene i området, Skøyen båtforening, Oslo motorbåtforening eller Frognerkilen båtforening anno 1860 (FB1860) for å få parkeringskort til 300kr. Da blir det kanskje litt vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Blir nok litt vanskelig da Men takk for forslaget uansett! Er nok enklest for meg å parkere på plaza alikevel. Bilen står hvertfall trygt parkert da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå