Gå til innhold

Parkering Oslo

skrape
 Share

Anbefalte innlegg

Reiser oppover til Oslo noen dager med dama og trenger forslag til hvor jeg kan parkere bilen min fire døgn. Skal bo på plaza (1000,- for å parkere fire døgn mener jeg er dyrt, men prisene ligger vel på det nivået?)

Vil helst at bilen skal stå trygt under tak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man kjører litt ut av selve sentrum (der Plaza ligger) kan man parkere gratis langs villaveier. Følger man forstadsbanene er det en smal sak å ta bane eller trikk inn til sentrum igjen (10-15 minutter) og de går nesten alle sammen forbi Plaza. I et rolig villastrøk (spesielt vest i byen) står bilen normalt nogenlunde trygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkering på bevoktet og innelåst område på Skøyen Maritim koster 300kr året. Du tegner medlemsskap og kan stå der så mye og så ofte du vil for 300kr.. Da tar du bare buss 30 Nydalen fra Bygdøy som går inn Karl Johan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rett ved T-banen på Smestad er det gratis langs veien. Nesten alltid ledig plass der. Så syd-siden av t-baen. Du kjører ring 3 mot sinsen, kjører av mot smestad, tar første til høyre etter avkjøringen fra ringveien, så første til venstre igjen. Der har jeg stått mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkering på bevoktet og innelåst område på Skøyen Maritim koster 300kr året. Du tegner medlemsskap og kan stå der så mye og så ofte du vil for 300kr.. Da tar du bare buss 30 Nydalen fra Bygdøy som går inn Karl Johan.

Hørtes merkelig billig ut. Hvordan kommer jeg i kontakt me de?

Takk for mange gode forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes merkelig billig ut. Hvordan kommer jeg i kontakt me de?

Takk for mange gode forslag :)

Ja, det er ikke så ille. Jeg skulle gjerne ha lånt deg mitt parkeringskort, men er avhengig av det når jeg reiser ut med båten til helga. Jeg ser imidlertid på lappen at du må være medlem av en av båtforeningene i området, Skøyen båtforening, Oslo motorbåtforening eller Frognerkilen båtforening anno 1860 (FB1860) for å få parkeringskort til 300kr. Da blir det kanskje litt vanskelig? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...