Gå til innhold

har jeg drete på draget?


Anbefalte innlegg

hei, var innom ebay.de og såg etter en 16:9 skjerm til e39 fant en til en fornuftig penge, la inn bud og var storfornøyd med at jeg ledet budet, men så kjika jeg litt nærmerer på annonsen og sto at den kom ifra en E46, passer den skjermen da i en e39?

BMW E46 Wide Screen 16:9 Navi TFT Professional sto det i annonsen.

hva er forskjellen på vanlig og professional?

mvh olav

edit: for de som lurer er det denne jeg har bydd på http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270422563356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel "drete" litt på draget, da listen rundt navien der hvor knappene er montert er annerledes på E46 i forhold til E39, du får knapper som ikke følger listverket i din E39.

Om den passer det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 har en "knekk" på rammen i skjermen som E39 og de andre ikke har. Den vil nok fungere, men det ser ikke så pent ut. Professional er enten denne skjermen, eller den som er halvparten så stor, mens business er den lille uten farger. Jeg vet ikke om man fikk business i E39.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MK IV er en dvd-leser og man får da flere kart på en plate. Man har også muligheten for 3D-visning av kart. POI og slike ting er jeg usikker på om er i alle versjonene, men man har ihvertfall det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV er det en egen modul som ordner til, så det vil nok gå fint. med mindre det er forskjellige kontakter o.l.

TV virker ikke lengre i Norge grunnet bakkenettet, men man kan koble andre kilder til for å vise video på skjermen (f.eks. DVD-spiller, iPod eller evt. en TV-dekoder).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kan se video fra iPoden avhenger av hva du stapper inn i den, men ingen av de ferdige lyd-systemene tilpasset iPod og BMW overfører bilde.

Skal du ha dvd må du ha tv-tuneren, eller en uoriginal modul for å koble til eksterne videokilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tv-tuner er det orginalt i bilen. må jeg ha noe mere da? modul for å koble dvdn til tunern?

og hvor gjør man av dvd spillern?

enn annen ting og, spiller cd vekslern mp3 filer?

får ikke sjekka noe før neste uke da bilen ikke har kommet til meg enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV-tuner er originalt i de bilene som originalt kom med tv-tuner. Den er originalt ekstrautstyr.

DVD-spilleren legger du der du vil ha den.

CD-vekslere etter et visst årstall (muligens 2005(?)) kan spille MP3-filer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...