Jay-O Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Her er en video av hvordan K&N 57i konfilter kittet høres ut på mitt dieseldyr... http://www.youtube.com/watch?v=O8EPUKbWZbE (Kan ta litt tid før dere får tilgang til videoen) Superbeetle: Ser du LMM`en? Edit: Oppdateringshastigheten på kameraet får det til å se ut som om motoren min er et hjerte!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deerepower Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 tøft;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elmirh Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Kunne jeg hatt den dump ventilen som det er link på her på min disel e46 320 99 mod?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Beklager! Jeg tok visst feil! Irriterende når man er så brennsikker på noe, jeg klarer fortsatt ikke å få det inn i hodet. Tror muuuuuligens at kunnskapen min om moderne diesel er ganske begrenset Kul lyd i den bilen forresten(til diesel å være) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 ja det var tøff lyd ^^ men haha hele motorn din står lissom og danser, ser du det? ^^ står og vobler for seg selv... ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Ja, det ser ut som et hjerte som banker - er oppdateringshastigheten på kameraet som gjør det... It`s ALLLLIIIIIIVVVEEE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 ^^ tøft ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProjectE39 Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Her er en video av hvordan K&N 57i konfilter kittet høres ut på mitt dieseldyr...http://www.youtube.com/watch?v=O8EPUKbWZbE (Kan ta litt tid før dere får tilgang til videoen) Superbeetle: Ser du LMM`en? Edit: Oppdateringshastigheten på kameraet får det til å se ut som om motoren min er et hjerte!!!! Har du fått noe mer drag av dette? Eller er det bare for lyden sin del? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 men er det noen som vet hvordan jeg kommer til filterboksen på bilen min ? Må jeg av med fangeren eller kommer jeg til denne under bilen ? tøff lyd foresten tipper jeg borrer noen hull i filterboksen ,det funker det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Her er en video av hvordan K&N 57i konfilter kittet høres ut på mitt dieseldyr...http://www.youtube.com/watch?v=O8EPUKbWZbE (Kan ta litt tid før dere får tilgang til videoen) Superbeetle: Ser du LMM`en? Edit: Oppdateringshastigheten på kameraet får det til å se ut som om motoren min er et hjerte!!!! Har du fått noe mer drag av dette? Eller er det bare for lyden sin del? Det er bare for lyden sin del - det er nesten slik at jeg vil si tvert imot - men det er mer fordi motoren høres så mye bedre at jeg kjører den på for lavt turtall til tider og derfor får jeg den til å virke dau.... CF panser gir heller dårlig lyddemping og... Blir sikkert enda "verre" når jeg får på eisenmann effektanlegg og men er det noen som vet hvordan jeg kommer til filterboksen på bilen min ? Må jeg av med fangeren eller kommer jeg til denne under bilen ?tøff lyd foresten tipper jeg borrer noen hull i filterboksen ,det funker det og WTF? Av med fanger eller under bilen? Luftfilterboksen er det letteste å komme til - åpne panseret, se etter en boks med noen klips på siden og en tjukk luftledning ut, ta av toppen på den, ut med filteret, og så finner du tre til fire bolter/skruer som holder den der. Ut med de og ut med boksen...masse plass... Bore hull i luftfilterboksen? Ikke med filteret i håper jeg! *Må huske å bore masse luftehull i panseret, så motoren får puste skikkelig!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 Her er en video av hvordan K&N 57i konfilter kittet høres ut på mitt dieseldyr...http://www.youtube.com/watch?v=O8EPUKbWZbE (Kan ta litt tid før dere får tilgang til videoen) Superbeetle: Ser du LMM`en? Edit: Oppdateringshastigheten på kameraet får det til å se ut som om motoren min er et hjerte!!!! Har du fått noe mer drag av dette? Eller er det bare for lyden sin del? Det er bare for lyden sin del - det er nesten slik at jeg vil si tvert imot - men det er mer fordi motoren høres så mye bedre at jeg kjører den på for lavt turtall til tider og derfor får jeg den til å virke dau.... CF panser gir heller dårlig lyddemping og... Blir sikkert enda "verre" når jeg får på eisenmann effektanlegg og men er det noen som vet hvordan jeg kommer til filterboksen på bilen min ? Må jeg av med fangeren eller kommer jeg til denne under bilen ?tøff lyd foresten tipper jeg borrer noen hull i filterboksen ,det funker det og WTF? Av med fanger eller under bilen? Luftfilterboksen er det letteste å komme til - åpne panseret, se etter en boks med noen klips på siden og en tjukk luftledning ut, ta av toppen på den, ut med filteret, og så finner du tre til fire bolter/skruer som holder den der. Ut med de og ut med boksen...masse plass... Bore hull i luftfilterboksen? Ikke med filteret i håper jeg! *Må huske å bore masse luftehull i panseret, så motoren får puste skikkelig!* borru hull på undersiden av boksen ja;) er ihvertfall ikke noe værre enn open air tror ikke det sitter noe boks så lett tilgjenglig på min bil, skal ta en titt etterpå, har en mistanke om at den sitter bak fangeren et sted, er en 3l diesel motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nordfjell Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 hei! jeg monterte åpent "powerfilter" på far's navara, og har ikke hadd noen problemer med det, men får ikke montert dump på den pga at det ikke er gass spjel på den... ett annet problem er også at man må ha innvendig dump(husker ikke hva det heter..) det vil si at man slipper lufta tilbake igjennom innsug og forbi lmm, hvis det ikke blir gjort slik misstolker datahjernen signalene og pøser på med drivstoff, gjelder faktisk både bensin og dieselmotorer. det utløser ofte feilmeldinger(som man gjerne ikke vil forklare for verksted om man fortsatt har garanti...) lyden blir ikke dårligere av at den må gå ut innsuget fra dumpen, det spiller faktisk ingen rolle. toyota cilica gt4 har ett slikt system originalt faktisk, og det fungerer som bare det. man får kjøpt dumpventiler med slangenippler, så man kan ettermontere uten å gjøre inngrep på turbo, for integrert original dumb sitter i compressorhuset som regel... kan ta bilde når jeg kommer hjem, er på ferie.... hmm...jaja, ble i feil forum detta....jaja, håper det kommer til nytte for noen=P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå