Hans Wilhelm Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Skal prøve å få igang en tråd om den nye bilen min. Det er en dakargelb 2, 323ti compact, som har gått ca 340000km! Bilen har sportstoler i delskinn, sportsratt, takluke, AC og litt diverse utstyr. Den er innkjøpt som erstatning for min E36 328 sedan som jeg rakk å bruke på ett banetreff før jeg ble påkjørt bakfra på vei til autoslalom på Gardermoen. Planen er å bruke den som kose/banebil. Regner med å få inn bøttestoler og 4 punktsbelter fra 328'en etterhvert. Kanskje forsvinner også en del av interiøret for å gjøre den mer "banepreget". Bilen står for øyeblikket på 18" BBS hjul, men disse skal byttes ut mot 17" med Falken Azenzis dekk. Har du noen 17" felger tilsalgs, gjerne mørke, så ta kontakt. Har bestillt KW v1 coilovers, nye ATE bremseskiver, yellowstuff klosser foran og bak, og mørke blinkglass. Tar gjerne imot innspill og forslag til forbedringer eller annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Diffbrems, semska ratt, svarte nyrer, svarte felger og m-front? Tror det kunne blitt stilig jeg Kul bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Gult er kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 "kose/banebil." alltid like spent på å se hvordan folk skal få til dette.. Flere som prøve, men akk. Blir som regel ren krusebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 Krusebil blir det IKKE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 Diffbrems, semska ratt, svarte nyrer, svarte felger og m-front? Diffbrems ønsker jeg meg selvsagt, men hva kan jeg bruke på denne? Svarte eller mørke felger ønsker jeg meg ja. Svarte nyrer skal jeg tenke litt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Her er konebilen vår. Med sorte nyrer, mørke baklykter og sorte tåkelys med linse. Mange delte meninger med sorte nyrer og lyktesenkere, men jeg synes det passer godt sammen med en Dakargelb 2 e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Var pent med sorte nyrer på gul bil med såpass mange sorte detaljer Men lyktesenkere er jeg ikke glad i når det ikke er sveiset i panseret. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 Når jeg ser bildet så ser jeg at det nok blir sorte nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 ja, ingen tvil der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Da sendes coilovere, bremser, blinklys, og litt småtteri fra KOED NÅ, så da gleder jeg meg til pakken kommer. Yellowstuffklossene ligger klare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Jeg har månefelger til bilen din: http://bimmers.no/viewtopic.php?t=19707&highlight= Ikke mørke, men de kunne uansett trenge en lakkering. Du får de billig, da de bare tar opp plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Da har jeg brukt ett par timer på å dra ut bakseter og div for å komme til kabler etc til bilstereoen, for å bli kvitt det. KABEL er TUNGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Gratulerer med ny bil mr! Bare å få ut stereo rælet ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Blir jo den raserbilen dette nå. Ingenting å si på lyden inne i kupeen iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå