Glenno Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Virket som et lett motorbytte. Gratulere med ny motor . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Hm, hvorfor ikke en annen motor når du først er igang HW? Fikk du 2.8 billig? Fordi den er lik den gamle? Hm, at du ikke bare kjøper en Z3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 Fordi jeg hadde en frsik b28 stående etter påkjørselen ifjor. Er for tjukk til å kjøre Z3 jeg, og hvorfor skal man egentlig det. Er jo streng tatt en Z3 jeg har, bare ikke fullt så kul, og MYE billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Blir bra dette da!! Det ble motorbytte ja? Du snakket om det da jeg hentet felger hos deg=) og hvor lang tid brukte du på å bytte motor?=) Gikk vel greit da du hadde alle fester og sånn fra bilen under presseningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Noen drømmer om motorbytte i flere år, mens andre gjør det på en kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 Ble npk ikke akkurat gjort på en kveld, men ett par tre kvelder. Det er ///Naitsirk sin fortjeneste at det i det hele tatt ble noe av. Jeg hadde brukt hele sommeren om jeg skulle gjort det alene. Det gikk vel igrunn greit ja, men er vel som det alltid er med slike ting noen småting man bruker mye tid på å løse som gjør at timene går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Imponerende! Sånn plutselig var det ny motor bare Selv om det ikke er bare bare da. Virket bare slik. Morsomt med et litt annerledes prosjekt. Vet ikke om det skal være ren banebil eller om du skal ha den godkjent jeg? Isåfall, har du fått godkjent søknad om B28? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 Imponerende! Sånn plutselig var det ny motor bare Selv om det ikke er bare bare da. Virket bare slik. Morsomt med et litt annerledes prosjekt. Vet ikke om det skal være ren banebil eller om du skal ha den godkjent jeg? Isåfall, har du fått godkjent søknad om B28? Bilen brukes stort sett på bane ja. Er jo originalt en b25 så effektmessig er det jo nesten dødt løp egentlig, så gjør ikke noe med det nei. Hadde jeg ikke hatt motoren stående og vist hvordan den var hadde jeg nok ikke byttet. Blir spennede å få prøvd den til helga med nye motoren og diffbremsen med lettere utveksling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Regner med at du skal på CCN og Rudskogen? Ikke Gatebil? Hvis det er CCN, så gleder jeg meg til å se hvordan det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 Nei, Gatebil er ikke noe for meg gitt. Ingenting imot verken verken nakne damer, show, øl, eller fest jeg, men all køen derimot.... Ikke vært på Gatebil på MANGE år, så jeg skal på Skogen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Ja..., hva skal man si... Kom meg på Skogen je, men bilen stoppet litt utenfor Drammen. Ble tauet hjem... Er noe med det elektriske. Batteri/starter/dynamo. Bilen virket bra på dagen, men på veien begynte plutselig div lamper i dashbordet å blinke, så skrudde cd-spilleren å skru seg av og på. Det endte med å bilen begynte å fuske og til slutt stoppet. Så den gikk rett og slett strømtom. Lurer på om det er en dårlig jording, kontakt eller overledning ett sted. Har ikke fått kikket på det enda. Bortsett fra det fikk jeg satt inn 328 hjernen på Fredag, og virker som det hjalp bra. Fikk kodet om EWSII sperren på Bilia og alt gikk som en drøm. Kjørte nedover på kvelden med familievogna. Synes det var ett bra treff og hyggelig å møte folk. Ellers ble jeg drit forkjøla på Lørdag utover dagen så jeg ble ikke helt ut på Søndag. Hadde 4 stopp på veien hjem for å ta pause, så var en slitsom tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Trist at du ikke fikk testa den på Rudskogen. Høres ut som dårlig Jording ja. Var der med min Gule M3(med prøveskilter) som jeg har lagt ut for salg nå, da jeg skal ha meg en makan til din (på skilter:-) Hva må man ut med for et pent eksemplar? Er din Import eller finner man sånt her hjemme ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Vet du hvilke jordingspunkter det er på E36? Så bilen din. Synes dakargul E36 M3 er stas! Definitivt meget praktisk med skilter ja. Jeg hadde ikke orket noe annet tror jeg. ER ikke så lett å få tak i 323ti her hjemme Er ikke mange biler. Såvidt jeg vet er det bare noe over 10 biler registrert i Norge. De aller fleste av disse er nok eiet av entusiaster som frekventerer bæde bimmers, og særlig bmwccn- foraet en god del. I Tyskland er vel utvalget ENDEL større, men blir fort litt avgift da.. Har hørt man må regne +/-115000 for en. Mulig man kan spare litt på alternativ beregning, men det vetjeg ikke så mye om. Min er faktisk Norsksolgt i Tønsberg. Håper du får tak i en bil. Morsomt å ha noe ikke alle liker og som også er uvanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå