Gå til innhold

E36 323/28ti. Endelig ute av låven til sesongen 2012!

Anbefalte innlegg

• Svar 383
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har 4-punkt belter så er på stell der.

Skal til Våler på Fredag og kjøre med Corvette-klubben. Gleder meg nå som bilen virker bra!

Etter dette er det nok en stund til desverre. Div. bryllup og andre helgeplaner som lager trøbbel, så mulig det ikke blir noe igjen før bmwccn på Våler i September. Du?

Tror jeg skal kjøre Lørdag(hvis det er plass) med Ferdinand på Våler?

Eller så er det jo GT Racing helgen etter på Rudskogen.

Kona skal i ytdrikkingslag på Lørdan så da har jeg junior på 3år så da passet ikke Lørdag desverre.

Skal du kjøre på Rudskogen, hva kjører du i tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 4-punkt belter så er på stell der.

Skal til Våler på Fredag og kjøre med Corvette-klubben. Gleder meg nå som bilen virker bra!

Etter dette er det nok en stund til desverre. Div. bryllup og andre helgeplaner som lager trøbbel, så mulig det ikke blir noe igjen før bmwccn på Våler i September. Du?

Tror jeg skal kjøre Lørdag(hvis det er plass) med Ferdinand på Våler?

Eller så er det jo GT Racing helgen etter på Rudskogen.

Kona skal i ytdrikkingslag på Lørdan så da har jeg junior på 3år så da passet ikke Lørdag desverre.

Skal du kjøre på Rudskogen, hva kjører du i tilfelle?

Porsche Cayman/RUF GT1(værsting) klassen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt det da. tror nok det hadde vert moro om du tok turen nedover:)

Er vel igrunn mer oppover da..

Håper dere får en bra dagi morgen!

Jeg hadde en kanondag igår, og bilen fungerte meget bra. Etter at jeg senket den litt mer i fronten har jeg fått ett lite problem med klaring til innerskjermen, så får vel kikke på det etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Da er bilen pakket og klar til en bra helg på Våler. Som vanlig rekker jeg ikke polere og shine før treff, men bremsevæsken er testet, oljen peilet, og bremsene testet så da får det være greit. Kjører oppover rett fra jobb Torsdag for å være med på førerkurset Fredag.

n4n4iv49armc0gp3wp0b.jpg

Om noen har en slik spylerdyse til overs hjemme, ta den gjerne med til våler så kjøper jeg den for en pils. Jeg mistet nemlig min høyre sist jeg var på Våler... Nå har jeg bare ett hull i fangeren på der, ser ikke bra ut.

k3yabla97bspmtslq2mc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...