Stramvaier Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Dette blir bra HW. Klar for å prøve sitte en tur i Audan snart da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 Ække det farlig a...? Sånn turbo vet du... Er klar jeg! Kjøre snart? Fikk du tak i dekk forresten? Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Har vært ute å kjørt en tur alt i dag;) går rått nå. He he. Har fått tak i et sett felger og et sett brukte federal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 Men dukker du opp på bane snart? Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Er den vekta på biltilsynet bare å sladde innom? Ingen som må spørres om hjelp eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Bare å kjøre oppå når som helst på døgnet. Pjaktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Ja må få til noe bane kjøring nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Ja hva synes du etter den lille kjøreturen i dag HW ? He he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Går fælt ja. Bare få mappet den 100% så den blir litt snillere så blir det nok bra! Men ikke noe for meg, kan ikke ha så mye effekt jeg! Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 bmwccn kjører neste torsdag. NCL kjører i helga, men det er fullt. På søndag kan man kjøre med peugeot/honda-klubben på våler, men det tør ikke jeg..Er noe greier på våler 17-18-19 tror jeg, står som corvette, alfa og bmwccn på vålerbanen sin terminliste. Hæ? Er BMWCCN HedOpp som arrangerer banetreff 18 september ja: viewtopic.php?f=9&t=186095 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Men sjekk her'a! Desidert raskeste bil på treffet til Corvette-klubben var denne gule saken her! Grombil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Liker svært godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Morsomt og tøffe bilder . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Noen flere bilder. Fra Alfatreff på Lørdagen Ikke ofte man går mulighet til slike bilder på Vålerbanen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 det var tørt på lørdagen!! Den andre z3 coupeen hvem og hva er det? jeg så en sånn i Skien lørdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå